(Sisuturundus) CM: loe Deutz-Fahr ja Amazone uudiseid

Hoidmaks teid kursis värskemate uudistega, annab Jatiina OÜ tootejuht Einar Mikson ülevaate, mis on viimastel kuudel neil ja Deutz-Fahri maailmas juhtunud. Huvitavat lugemist!

Jatiina OÜ on Eesti turul Deutz-Fahr kaubamärgi volitatud maaletooja ja edasimüüja

Kõigepealt tahan meelde tuletada ja hoiatada, et seoses Deutz-Fahr kaubamärgi kõrgendatud populaarsusega Eesti ahtakesel traktoriturul, on ringi liikumas selle kaubamärgi libapakkujad, kes ei oma volitusi ega luba taoliseks tegevuseks. Ilmselgeks tundemärgiks taolisest petuskeemist on teie mobiilile saadetavad sms-reklaamid Deutz-Fahri sooduspakkumistega, telekate loosimised ja muu. Ohvriks langemisel ähvardab ostjat oht ilma jääda masina garantiist, originaalvaruosadest, kiirest ja operatiivsest teenendamisest.

Jatiina OÜ on Eesti turul Deutz-Fahr kaubamärgi volitatud maaletooja ja edasimüüja, pakkudes tehasegarantiid, originaalvaruosi, kiiret tarnet ja professionaalset teenendust.

Uus 9-seeria Deutz-Fahr saadaval

Käesoleva aasta suvest hakkame vastu võtma tellimusi uuele, 9-seeria Deutz-Fahr traktorite mudelirivile. Loodame esimesed hinnad välja hõigata juba tuleval kuul. Seetõttu peatuksin lähemalt uuel seerial. Uue mudeliga liigub Deutz-Fahr võimsate traktorite kõrgliigasse, pakkudes võimsust vahemikus 270...340 hj, koos astmevaba ZF jõuülekandega.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uue mudeli märksõnadeks on ülim juhi mugavus, kütusesäästlikkus, madalad kasutuskulud, samuti on masina disainilahenduse välja töötanud maailmakuulus Itaalia disainistuudio Giugiaro Design, mida iseloomustavad kurvikad, selgepiirilised detailid, mugav kabiin, kvaliteetsed materjalid ja väga kasutajasõbralik keskkond, omadused mis on saanud viimase aja Deutz-Fahr traktorite sünonüümiks.

9-seeria on mõeldud töötama suurte ja võimsate tööriistadega, atrade, kultivaatorite, sügavkobestite, põimkülvikute ja palju muuga, tagades samas töökindluse, ökonoomsuse, kiire töö, andmata grammigi järgi kasutusmugavuses, manööverdusvõimes ja kestvuses.

Traktori südameks on DEUTZ TCD 7.8 liitrine, topeltturboga, 6-silindriline diiselmootor, mis vastab Tier 4 final karmidele heitgaaside normidele, iga silindri kohta tuleb 4 klappi. Mootorid on turbo ja vahejahutiga, elektrooniliselt juhitava Deutz Common Rail kütuse sissepritsesüsteemiga, keskkonnasõbralikumad heitgaasid saadakse SCR katalüsaatorit ja DPF filtrit kasutades.

Suur kütusepaak (600 l diiselküte, 55 l AdBlue) tähendab tankimisvaba tõhusat tööpäeva põllul, elektrooniliselt kontrollitav jahutussüsteem tagab maksimaalse efektiivsuse ja madala kütusekulu, mis on eriti oluline transporditöödel palavate ilmadega.

Kiire reaktsioon koos ohutuse ja täpsusega: nii võib iseloomustada ZF Terramatic TMT 32 astmevaba jõuülekannet, mis seab uued kõrged standardid kuluefektiivsusele nii põllul kui ka transporditöödel. 60 km/h saavutatakse juba mootori väntvõlli madalatel, 1780 p/min pööretel, 50 km/h 1480 p/min ja 40 km/h 1350 p/min. Vähendamaks veelgi kütusekulu, on nendel mudelitel valikus kolm jõuvõtuvõlli kiirusvahemikku, 540E/1000/1000E, mille tööd juhib ja õige töörežiimi valib elektrohüdrauliline kontroll.

Tingimused teel ja põllul olles muutuvad pidevalt, kuid tänu esisilla vedrustusele on 9-seerial erakordselt hea sõidudünaamika ja ülim mugavus. Traktori kiire pidurdamine ja pidama saamine on väga oluline, selle tagab PowerBrake tõhus, minimaalset jalajõudu nõudev pidurisüsteem. Lisaks kasutatakse elektroonilist seisupidurit. 60 km/h versioonil kasutatakse tõhusamaks pidurdamiseks esisillal kuiva tüüpi ketaspidureid.

210 l/min LS koormustundlik hüdrosüsteemi kolbpump tagab 200 bar survega süsteemi, tellida saab kuni 7 paari hüdrojagajaid, millest nelja maksimaalne tootlikkus on 150 l/min ja kolmel 100 l/min. Kõikidel on elektrooniline vooluhulga ja aja regulaator peal.

90 liitrine hüdraulikaõli paak on jõuülekande õlitusest sõltumatu, mis tagab puhtama ja pikemaealise õli, kuna tolm ja muu mustus ei saa jagajate kaudu süsteemi ladestuda. Tagumise hüdrosüsteemi maksimaalne tõstejõud on veoaiste otstest mõõdetuna 12 000 kg.

Uus MAXI-VISION annab omakorda olulise panuse uuele 9. seeriale. Kabiin on mugav, vaikne ja väga hea nähtavusega välja, seda tänu ka ühes tükis esiklaasile. Mugavuse tagavad parimad koostematerjalid, soft-grip rooliratas, peegeldumisvaba ekraaniga monitor multifunktsionaalse käetoe küljes. Lisana on saadaval 12“ puutetundliku monitoriga (i-Monitor 2.0) arvutisüsteem, AgroSky GPS süsteem ja ComforTip põlluotsa automaatika.

DEUTZ-FAHR tootjatele on uue 9-seeria väljatoomine üks väga oluline verstapost-sellega astutakse tihedalt kandadele mitmekordsete auhindadega pärjatud 7. seeriale.

9. seeriaga antakse oluline panus kaasaegse põllumajanduse efektiivistamisele, kütusekulu normide uuele, madalale tasemele, töökindlusele ja paljule muule.

Tehnilised andmed:

Küsi lisa: Einar Mikson, Deutz-Fahr tootegrupijuht, e-post: einar@jatiina.ee,

tel. 51 42 334.

 

Amazone uus ZA-TS seeria väetisekülvik

Põllumajandustehnika näitusel SIMA 2013 Pariisis näitas Amazone esmakordselt oma uut väetisekülvikute seeriat ZA-TS. Tegemist on kaasaegse nn. High-Tech-väetisekülvikute seeriaga mis on hetkeline tipptase selles valdkonnas arvestades selliseid masina omadusi nagu: täpsus, tootlikus ja kasutajasõbralikus.

Amazone on selle külvikuga juba nn. kolmandas dimensioonis, kuna uus väljakülvisüsteem on arendatud kolmedimensionaalsete väljakülvipiltide järgi. Rohkem kui 20% töölaiuse suurenemisega on tulemused veelgi kindlamad ja täpsemad. Tänu sellele on ka suurematel töölaiustel, 36m ja edasi, tagatud külvipildi ühtlus. Tootlikkusega on mindud täiesti uuele tasemele, nüüd on näiteks võimalik töölaiusel 36m, külvinormiga 500 kg/ha liikuda põllul edasi ikka veel 21km/h... Sellega on saavutatud päeva tootlikkused 600ha ja rohkem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aga mitte ainult kiiremini aga ka täpsemini oli tootearenduse moto. Kaasaegse äärekülvisüsteemiga Auto TS on saavutatud spagaat kus suurtel töölaiustel on ikkagi tagatud väga täpne väetise külv ka põllu äärtel töötamisel. Sellega ei ole mitte ainult keskkonnanõuded täidetud vaid ka saavutatud iga põllumehe soov saada maksimaalset saaki kuni põlluääre viimase sentimeetrini ja seda loomulikult traktorikabiinist lahkumata.

Töölaiuste reguleerimine toimub ZA-TS väetisekülvikutel pealeandesüsteemi pööramisega ümber tsentri ja ketaste pöörlemiskiiruse muutmisega, tänu millele on esmakordselt õnnestunud leida tehniline lahendus kus väljakülvi pilti on võimalik külviku mõlemal küljel eraldi muuta. Kasutades tarkvaralist lahendust „HeadlandControl“ on nüüd võimalik põlluotstes  ja kurvides tekkivaid ülekattetsoone veelgi paremini väetada, vältimaks üle- või aladoseerimisi.

Kõikide funktsioonide mugavaks juhtimiseks on võimalik valida kolme erineva ISOBUS juhtimisterminali vahel: AMATRON 3, CCI ja AMAPAD. Samuti on selleks võimalik kasutada kõiki olemasolevaid traktorite ISOBUS juhtimisterminale.

ZA-TS väetisekülvikutel on ketaste hüdraulilise käivituse ja GPS-Switch tööosade lülituse varustuse olemasolul võimalik valitud töölaiust vähendada kaheksa astmeliselt.

Ka raami ja mahuti poole pealt on päris palju uut: valida on kahe raamivariandi: Super ja Ultra vahel kandejõuga kuni 4500 kg. Raami on integreeritud ka kaks kaaluandurit ja kaldenurgaandur tagamaks võimalikult täpne kaalumine ja seda ka kallakutel töötades. Mahuti on pressitud ühes tükkis, puuduvad keevised ja alusmahuti suurus on kõikidel külvikutel üks – 700 liitrit. Erinevus on lisanduvates kõrgendustes.

ZA-TS väetisekülvikute seeriaga on AMAZONE astunud suure tehnilise sammu edasi. Kui järgnevatel aastatel lisanduvad veel sellised tarkvaralised lahendused nagu: tuulemõju kompenseerimine, äärekülvi GPS juhtimine, hektaripõhine väetamine ja automaatne töölaiuse seadistus on väetisekülvist saanud „kosmoseteadus“ meie põllul.

ZA-TS tehnilised võimalused:

  • + kuni 4200 l mahutavust
  • + kuni 54 m töölaiust
  • + kuni 30 km/h töökiirust
  • + kuni 10,8 kg/s voolavust
  • + kuni 50 ha/h tootlikust
  • + kaasaegseim ISOBUS kommunikatsioon

Küsi lisa: Jaanus Põldmaa, Amazone tootejuht, e-post: jaanus.poldmaa@jatiina.ee; tel. 506 2246 

 

 Loe lisa: http://www.oilseeds.ee/et/jatiina/

 

 

Mootor7.8l Deutz, vastavus Tier 4 final saastenormidele
Kütus600l diisel + 60l AdBlue
TransmissioonTTV transmissioon ZF Eccom 2.8
60 km/h @ 1780 p/min
50 km/h @ 1480 p/min
EsisildDana
TagasildZF (max koormus 12000kg)
JuhikabiinMaxi Vision kabiin
LS pumpmax. tootlikkus 210 l/min, kuni 7 paari hüdrojagajaid
Kaal [kg]12000
Max kaal [kg]18000
Max ees/taga [kg]7500 - 12000
PiduridABS – Ketaspidurid ees (lisa)
Esiripp/Taga [kg]5000 - 12000
Baas [mm]3135
Rehvid (ees-taga)650/65R34 - 710/75R42

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Põllumajandus.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Oilseeds Tehnika otsib HOOLDETEHNIKUT

Oilseeds Tehnika OÜ

28. detsember 2017

Oilseeds Tehnika otsib LAOTÖÖTAJAT

Oilseeds Tehnika OÜ

28. detsember 2017

Uudised