(Sisuturundus) Maailma moodsaim traktoritehas Baierimaal ootab külla

Maailma moodsaim traktoritehas Baierimaal ootab kü
Maailma moodsaim traktoritehas Baierimaal ootab külla

Saksamaa juhtiv traktoritootja DEUTZ-FAHR avas äsja oma uuenenud tehase kõrval ka ainulaadse külastuskeskuse Arena. Kokku moodustavad tehas ja külastuskeskus omanäolise kompleksi DEUTZ-FAHR Land, kus kõigil huvilistel on võimalik põhjalikult tutvuda tehase toodete ning tootmise üksikasjadega.

Pärast kolm aastat kestnud põhjalikku projekteerimist ja ehitust käivitus selle aasta alguses DEUTZ-FAHR ultramoodne traktoritehas, kus toodetakse uusi seeria 6,7 ja 9 traktoreid. 42 000-ruutmeetrisel tootmispinnal toimub masinate kooste ja värvimine ning sealsamas tehakse ka hüdraulika-, elektroonika- ja veermiku ning käiguosa teste. Uue tehasega seadis ettevõte endale uued ülikõrged standardid nii tõhususe, tootlikkuse kui kvaliteedi osas.

3800 ruutmeetri suurune külastuskeskus DEUTZ-FAHR Arena ehitati uue tehase kõrvale rekordilise 10 kuuga. DEUTZ-FAHR Euroopa ärisuuna tegevjuht Rainer Morgenstern sõnab, et külastuskeskuse avamine annab ettevõttele võimaluse näidata end oma klientidele täiesti teisest küljest. „Olen kindel, et põllumehed, kes investeerivad meie toodetesse, soovivad tegelikult ka oma silmaga näha, kuidas neid traktoreid toodetakse. Selleks pakumegi nüüd võimalust, kutsudes kliendid põnevale tutvustavale ringkäigule.“

DEUTZ-FAHR Arena 38 000-kuupmeetrine ala sisaldab traktorite muuseumi, kino, kauplust, 120-kohalist kohvikut ning moodsat konverentsikeskust ja õpperuume. Lisaks saavad külastajad proovida ja tundma õppida traktorite kõrgtehnoloogilisi võimalusi. Loomulikult asub kompleksis ka üliäge lasteala kõige noorematele külastajatele.

Muuseumis on esitletud kõik verstapostid ettevõtte ajaloo kohta, alates esimesest seeriaviisiliselt toodetud DEUTZ-FAHR traktorist MTH 222 (1927) ja Deutz-Eleven (1930ndad), millega algas põllumajanduse mehhaniseerimine, kuni kuulsate sõjajärgse mudeliteni D Series. Samuti on eksponaatidena väljas 05 ja 06 seeria ja esimene DX ja Agro mudelid, kaks Intrac mudelit ja Actor kombain. Multimeedia nurgas saavad külastajad sirvida DEUTZ-FAHR videoarhiivi ning nautida parimaid filme.

Õppekeskuses hakatakse aga koolitama ka DEUTZ-FAHR edasimüüjaid. „Plaanis on pakkuda täiendõpet igal aastal umbes 3000 meie kaubamärgi esindajale, et läbi selle olla klientidele veelgi lähemal ning pakkuda parimat teenust. Üldse ootame meie uude keskusesse külla umbes 10 000 inimest aastas,“sõnab Morgenstern. „Esimese tehasekülastuse oma klientidele plaanime teha juba sel sügisel,“ lisab DEUTZ-FAHR ainuesindaja Oilseeds Jatiina tootejuht Ergo Viil.
Koos külastuskeskusega Arena ulatus DEUTZ-FAHR uue tehase maksumus 90 miljoni euroni, mis on seni üldse suurim investeering ettevõtte ajaloos. Uus kompleks mängib üliolulist rolli DEUTZ-FAHR kaubamärgi tugevdamisel, sest selle näol on tegemist kõige moodsama traktoritehasega maailmas.

Vaata ka pilte DF Landist ja ehitust tutvustavat videot.

Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Põllumajandus.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Uudised