AS Tallegg turundusjuhi Triin Kõrgmaa sõnul muutuvad munapühade ajal eriti populaarseks just valged kanamunad. „Valge kanamuna eelistamine kerkib teravalt esile ainult lihavõttepühade paiku, ülejäänud osa aastast tarbijate käitumises üldiselt värvi eelistust ei ilmne,“ lausus Kõrgmaa. Kuna kanad munevad ikka endises tempos, siis saavutatakse lisamüük Eestis läbi ekspordi vähendamise ja laovarude kogumise pühade ajaks. Kõrgmaa sõnul on ka Euroopas munatoodang normaliseerunud ja kasvamas ning seetõttu pole käesoleval aastal karta ka mingit munapaanikat ja –puudust.
„Fakt on see, et valged kanad munevad valgeid ning pruunid kanad pruune mune. Samas ei mõjuta munakoore värvus ega muna suurus sisu toiteväärtuslikke omadusi. Valged munad moodustavad Talleggi toodangust ca 50% ning seda suhet pole plaanis oluliselt muuta,“ selgitas Kõrgmaa.
Tallegg tootis 2012. aastal 76 miljonit muna, mis teeb iga päev keskmiselt üle 208 200 muna.
AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal. Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas 2012. aastal 10,1 mln broilerit, tootis 76 mln muna ning müüs 22,3 mln kilogrammi linnuliha ja valmistooteid. AS Tallegg 2012. aasta käive oli 49 miljonit eurot. Ettevõttes saab tööd 430 inimest.