Kasv, areng ja saavutused - Baltic Agro ja Scanola Baltic esitlevad uut logo

Alates novembrist vahetavad Danish Agro gruppi kuuluvad ettevõtted oma senised logod uute vastu, et tugevdada grupi identiteeti ning luua ühtne kuvand erinevatel turgudel tegutsedes.

Koos logodega muutuvad ka teised visuaalse identiteedi osad – kasutusele võetakse sama kirjastiil, värvilahendus ja graafiline tunnusmärk.

Uueks tunnusmärgiks on abstraktne sümbol, mis tähistab kasvu, arengut ja saavutusi. Visuaalne sümbol seostub tuules õõtsuva lehe või viljapeaga, ning seob grupi ettevõtteid põllumajandusega. Samas võimaldab abstaraktsus kasutada sümbolit Danish Agro grupi kõikides erinevates tegevusvaldkondades.

Tunnuslause 'Cultivating Value'

Koos uue logoga võetakse kasutusele inglise keelne tunnuslause. Logo sõnaline väljendus ’Cultivating Value’ tähendab, et me soovime luua oma klientidele väärtust. ’Cultivating’ ehk arendama/harima kirjeldab soovi parendada ja väärtustada pakutavaid tooteid ning oskusi ja teadmiseid. Sõna ’Value’ ehk väärtus viitab väärtuse suurenemisele kas paremate tulemuste või suuremate teadmiste abil.

Ühise tunnuslause kasutamine erinevates riikides annab märku meie töö põhimõttest – eesmärgiks on kliendile väärtuste loomine.

Uue korporatiividentiteedi ellu rakendamine

Visuaalse identiteedivahetusega kaasnevad muutused toimuvad järk-järgult järgmise aasta jooksul ja säästlikult.

  

 

Osale arutelus

Põllumajandus.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Uudised