Ettevõtte müügi- ja turundusjuhi Simmo Kruustüki sõnul tervitab AS Nõo Lihatööstus suurima hea meelega uut lihasisalduse märki ja alates uuest aastast on plaanis kõikidele keedutoodetele (viinerid, sardellid, keeduvorstid) antud märk ka peale panna.
„Hetkel käivad veel tootepakendite kujundustööd ja kasutatakse vanu pakendijääke, kuid tuleva aasta esimesest kvartalist peaksid uued disainimuudatused olema sisseviidud“, sõnas Kruustük.
AS Nõo Lihatööstuse tooteportfellist moodustavad keedutooted ligikaudu 20% ja näha on üha kasvavat trendi liharikkamate toodete eelistamises. Enamus Nõo Lihatööstuse tooteid on üle 60%-lise lihasisaldusega ning ettevõte on Eestis üks vähestest, kes ei kasuta kondilihamassi. Tooteportfellis on keedutooteid, mille lihasisaldus on isegi 97% ning mis vaatamata veidi kõrgemale müügihinnale, on tarbijate poolt väga hästi vastu võetud.
Märtsis plaanib AS Nõo Lihatäästus turule tuua ka mitmeid uusi tooteid, mis vastavad just väljatöötatud kriteeriumitele ning nende turuletoomist toetab ka meediakampaania. “Loomulikult on vajalik ka riigipoolne teavitus, harimaks tarbijaid uue märgistuse eelistest. Loodame väga, et antud märk lihtsustab tarbijatel oluliselt ostuotsuste tegemist ja on suureks abiks suurema lihasisaldusega ja kondilihavabade toodete leidmisel“, lisas Kruustük.