Autor: Meelika Sander-Sõrmus • 12. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

HKScan uuendab Grupi identiteeti

HKScan Grupp uuendab seoses 2012. aastast toimuva suure strateegilise ümberkorraldusega oma identiteeti.  Selle tulemusena täiustati Grupi visuaalne identiteet ning ühtlustatakse kõigi HKScani juriidiliste isikute nimed, nagu teati juba 2. juulil 2013.

Ettevõtte tasandi kommunikatsioonis võetakse kõikidel koduturgudel kasutusele Grupi uus visuaalne identiteet, sealhulgas ka logo. Muudatus ei mõjuta toodete kaubamärke, toodetega seotud turundustegevust, Grupi struktuuri või juriidiliste isikute staatust.

HKScan on võtnud kasutusele uue strateegia ja tegevusmudeli, et parandada tulemuslikkust ja kasumlikkust ning ehitada tulevikuks üles tugev ja jätkusuutlik vundament. HKScani missioon, väärtused ja brändilubadus on kujundatud sillutamaks teed brändi edasiseks arenguks.

„HKScan Grupp hõlmab ajaloolistel põhjustel palju kohalikke brände, ettevõtteid, kultuure ja identiteete. See on küll suur rikkus, kuid samas ka meie ühist Grupi struktuuri ja identiteeti killustav. Nüüd loome me ühtset HKScan Gruppi, et saavutada sünergiat läbi tihedama koostöö, " ütleb Hannu Kottonen, HKScan Grupi tegevjuht. "Rahvusvaheliselt ühtne Grupi identiteet suurendab meie teadlikkust ja eristumist, loob efektiivsust ning suurendab kokkuhoidu."

Uus logo on inspireeritud HKScani lihalõikajate osavast kätetööst. Logo kujundamine sai alguse lõikelauast ning sümboliseerib HKScani peamist tugevust – usaldusväärset lihaalast kogemust.  Logo peegeldab ka HKScani identiteeti kui tugevat ja uuenduslikku Põhjamaa brändide kogumit.

"Omades mitmeid brände ja tegutsedes mitmes riigis, vajab HKScan kindlat Grupi brändi, et esindada ühiselt meie suurimat vara – tootebrände. HKScani bränd peegeldab Grupi  vastutustundlikku tööd,  meie töötajate oskusi ja uhkust meie Põhjamaa  juurte üle. HKScani tooted on maitsvad, puhtad, kvaliteetsed ja jälgitavad, "ütleb Marja -Leena Dahlskog, HKScan Grupi kommunikatsioonidirektor.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960