Autor: Meelika Sander-Sõrmus • 19. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eksport kasvatas Salvesti käivet

AS Salvest käive kasvas tänu ekspordile 2014. aastal 11,3 miljoni euroni, mis on 10% enam kui aasta varem.

ASi Salvest tegevjuhi Lauri Betlemi sõnul tuli käibe suurenemine peamiselt eksportmüügi kasvust. “Aastaga kasvas eksport 51%, mille peamiseks põhjuseks on lastetoitude müügi alustamine Soomes.” Betlem lisas, et mõõdukalt suurenes müük ka enamikus koduturule suunatud tootegruppides. “Kindlasti on oma osa ka sellel, et tarbijad on väga hästi vastu võtnud uuenenud Meie Mari moosisarja ning Põnni uue, pehmetes pakendites ökoloogiliselt puhtast toorainest lastetoitude sarja,” täpsustas Betlem.

Ettevõtte 2015. aasta peamine eesmärk on eksportmüügi jõuline kasvatamine ning koduturule mõeldud toodete aktiivne arendus. “Meie eesmärk on  eksportkäive selle aastaga kahekordistada. Kodumaiste tarbijate jaoks  toome turule Salvesti kastmete sarja, uuendame klaastaaras majoneesi sarja ning laiendame Põnni pehmetes pakendites mahedate lastetoitude valikut,” selgitas Betlem.

Möödunud aastal investeeris Salvest tootmisseadmetesse üle 600 000 euro. “Suurim investeering oli doypack’i liin, mis võimaldab näiteks Põnni uue mahesarja lastetoite pakkuda mugavates tuubilaadsetes pakendites,” ütles Betlem.

Suured muutused toimusid ka organisatsioonis endas. “Eelmisel aastal liitus Salvestiga uus turundusjuht, müügi- ja logistikajuht ning tehnika- ja haldusjuht. Lisaks tugevdasime oma meeskonda erinevate spetsialistidega,” lisas Betlem.

AS Salvest on 1946. aastast Tartus tegutsev tugevate traditsioonidega Eesti toiduainetööstus. Ettevõtte jaoks on juba algusest peale olnud oluline oma tootmises kasutada võimalikult palju kodumaist toorainet ning tootearenduses järgida eestimaalaste maitse-eelistusi. Salvesti tootevalikusse kuuluvad supid, erinevad köögiviljahoidised, moosid, lastetoidud, majonees, kastmed jpm. Eestis on toodetel kasutusel kaubamärgid Salvest, Põnn, Meie Mari, Mahlakas ja 3MIN. Ettevõte annab tööd ligi 130 töötajale. Salvestile on omistatud ISO 9001:2008 kvaliteedisertifikaat ja ISO 22000 toiduohutuse juhtimissüsteemi sertifikaat.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960