Euroopa Komisjon kinnitas 33 uut põllumajandustoodete müügiedendusprogrammi 

Kinnitatud kolmeaastaste programmide kogumaksumus on 108 miljonit eurot, millest pool (54 milj eurot) kaetakse EL eelarvest. Programmid aitavad jõuda uutele turgudele ning suurendada tarbimist EL siseturul.

Müügiedenduskampaaniad tõstavad esile EL toodete eeliseid nagu kõrge kvaliteet, toiduohutus ja  -hügieen, kõrge toiteväärtus, erimärgistus või vastavus kõrgetele loomakaitsenõuetele ja keskkonnastandarditele. Väljavalitud programmid esindavad erinevaid tooteliike, paljuski neid, mis on hiljutiste turuprobleemide all kannatanud (piima- ja lihatooted, värsked ja töödeldud puu- ja köögiviljad, aga ka EL erimärgistust kandvad tooted, oliiviõli ning mahetooted).

20 programmi on suunatud EL siseturule, 13 aga maailma erinevatele piirkondadele: Hiina, Lähis-Ida, Põhja-Ameerika, Kagu-Aasia, Jaapan, Lõuna-Korea, Aafrika, Venemaa, Valgevene, Kasahstan, Austraalia, Norra ja Balkanimaad.

Praegu kinnitatud programmid järgivad veel nö “vanu reegleid“. 1. detsembrist 2015 hakkab kehtima EL uus põllumajandustoodete müügiedenduspoliitika, mis teiste muudatuste hulgas suurendab ka rahastamist. 2016. aastaks on müügiedendusprogrammidele ette nähtud 111 miljonit eurot.

Vaata kinnitatud programme SIIT.

Osale arutelus

Põllumajandus.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Uudised