Müügiedenduskampaaniad tõstavad esile EL toodete eeliseid nagu kõrge kvaliteet, toiduohutus ja -hügieen, kõrge toiteväärtus, erimärgistus või vastavus kõrgetele loomakaitsenõuetele ja keskkonnastandarditele. Väljavalitud programmid esindavad erinevaid tooteliike, paljuski neid, mis on hiljutiste turuprobleemide all kannatanud (piima- ja lihatooted, värsked ja töödeldud puu- ja köögiviljad, aga ka EL erimärgistust kandvad tooted, oliiviõli ning mahetooted).
20 programmi on suunatud EL siseturule, 13 aga maailma erinevatele piirkondadele: Hiina, Lähis-Ida, Põhja-Ameerika, Kagu-Aasia, Jaapan, Lõuna-Korea, Aafrika, Venemaa, Valgevene, Kasahstan, Austraalia, Norra ja Balkanimaad.
Praegu kinnitatud programmid järgivad veel nö “vanu reegleid“. 1. detsembrist 2015 hakkab kehtima EL uus põllumajandustoodete müügiedenduspoliitika, mis teiste muudatuste hulgas suurendab ka rahastamist. 2016. aastaks on müügiedendusprogrammidele ette nähtud 111 miljonit eurot.
Vaata kinnitatud programme SIIT.