Autorid: Põllumajandus.ee , põllumajandus.ee • 2. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-Piima toodete uus pakend rõhub kodumaisusele

Eesti üks suuremaid juustu- ja võitootjaid E-piim toob uuest aastast poelettidele terve sarja uutes pakendites kodumaisest piimast valmistatud tooteid.

E-piima juhatuse esimehe Jaanus Muraka sõnul saavad kõik armastatud juustusordid ning või uued pakendid, et kodumaisele tarbijale senisest enam silma paista ning anda selge signaal kohaliku piimatoodangu olulisusest. “Eesti piimandussektoris valitsevale madalseisule saab hetkel suurimat tuge pakkuda just niisugune tarbija, kes eelistab kodumaist ja kvaliteetset toitu ning panustab seeläbi ka kohaliku maaelu arengusse,” lausus Murakas lisades, et selle valiku lihtsustamiseks ongi E-piima uued pakendid märgistatud sildiga “Tehtud Eesti piimast”.

E-piima pakendid vahetuvad üle Eesti välja 2016. aasta alguseks, mil jõuab müügile ka mitmeid täiesti uusi juustusorte. “Meie toodete väljanägemine on püsinud muutumatuna enam kui kümme aastat, mis on kohaliku toiduainetööstuse konkurentsitingimustes väga pikk aeg,” nentis Murakas, et aastatega on poeletid järjest kirevamaks muutunud ning E-piima pakendid kippusid tarbijale märkamatuks jääma. “Kvaliteetsele tootele väärilise pakendi loomine oli seetõttu meie jaoks julge, aga oluline investeering nii kodumaise turuosa suurendamiseks kui välisturgudel konkureerimiseks.”

E-piima uue visuaalse identiteedi töötas välja teenusedisainibüroo Brand Manual. “Väljakutse oli suur, sest E-piima tooted olid poeriiulis küll saadaval, kuid ei moodustanud teineteist toetavat tervikut ning tarbijad teadsid pigem üksikuid tooteid, kui tootjat nende taga,” selgitas brändi- ja teenusedisainer Dan Mikkin ning lisas, et E-piima uued pakendid ja logo moodustavad nüüd ühtse tooteperekonna, mis peegeldavad hästi ka kaasaegset kujunduskeelt. “Lihtne, keskse graafilise motiiviga tervik, mitte piimajõgede ja värviüleminekutega pudi-padi, mis veel hiljuti pakendidisainis domineeris ning siiani poeriiulitel silma hakkab.”

1910. aastal asutatud E-piim on üks Eesti suuremaid juustu- ja võitootjaid, millel on üle saja kohaliku piimafarmerist liikme. E-piima Põltsamaa ja Järva-Jaani meiereides valmistatakse aastas enam kui 120 000 tonnist kodumaisest toorpiimast juustu, võid ja piimapulbrit.

 

Autor: põllumajandus. ee

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960