Fazeri müügidirektor: odava leiva aeg on mööda saamas

Fazeri müügidirektor: odava leiva aeg on mööda saa
Vladimir Sapoþnin: odava leiva aeg on mööda saamas

Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapoþnini sõnul näitavad tarbijatrendid, et üha rohkem inimesi eelistab tavalistele pakendatud saiale ja leivale suurema lisandväärtusega tooteid ning odava saia-leiva ajastu on tasapisi lõppemas.

„Võrreldes viie aasta taguse ajaga müüme täna üle 50% enam lisanditega leiba ning erinevate kõrgemate tervislikkuse näitajatega, aga samas ka kõrgema hinnaga portsjontoodete osakaal müügis on samuti kasvanud pea 40%. Kui 2011. aastal moodustasid lisandväärtusega tooted meie sortimendist vaid viiendiku, siis nüüd võib öelda, et üle kolmandiku tootevalikust on kõrge kvaliteedi ja rikkalike põnevate lisanditega tooted,“ rääkis ta.

„Sai ei ole enam lihtne viil, millele panna peale võid ja vorsti ning mille peaks kätte saama 30 eurosendi eest – pagaritoodete hinnad hakkavad lähiajal jõudsalt kerkima ja seda mitte ainult tootjate investeeringute ning tooraine hinnatõusu tõttu, vaid ka seetõttu, et tarbija ootused pagaritoodete maitse ja tervislikkuse osas kasvavad,“ kinnitas Sapoþnin.

Fazer Eesti viimase aja suurim investeering Eestis on seotud Tallinna Kaubamaja toidumaailmas ja Pärnu Port Artur 2 Konsumis uute Baker’s Market pagarikodade avamisega.

„Tallinna Kaubamaja ja Pärnu Port Arturi Konsumi äsja valminud Baker’s Market pagarikojad on esimesed omataolised pagaripunktid Eestis. Meie eesmärk on luua keset ostukeskust tunne nagu oleksid autentses Pariisi pagarikojas, kus usinate Fazeri pagarite küpsetistest õhkub pidevalt hõrku leivaaroomi,“ selgitas Vladimir Sapoþnin Baker’s Marketi kontseptsiooni.

Baker’s Marketi pagarikodade valikust leiab rikkaliku valiku erinevaid soolaseid tooteid nagu näiteks klientide seas armastatud pikk juustusai, pitsalootsikud, maitsvad pirukad ning samuti ka ahvatlevad pätsilised ja kuklid. Lisaks eelmainitud tootevalikule on kõigil soovijail võimalus soetada lisaks soolastele ja magusatele saiakestele ka värskelt küpsetatud ahjuleiba, mille kuni 3,2-kilosest pätsist lõigatakse igale ostjale soovitud suurusega tükk. Tallinnas on pidevalt lettidel pakkumisel üle 100 erineva pagaritoote, Pärnu külastajad leiavad eest 40 erinevast hõrgutisest koosneva tootevaliku.

Ettevõte plaanib jätkata investeeringuid uude kontseptsiooni ning avada tuleval aastal lisaks Tallinna Kaubamaja ning Pärnu Port Artur 2 Konsumi punktidele veel ühe Baker’s Market pagarikoja.

Osale arutelus

Põllumajandus.ee toetajad:

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Arkna mõis otsib JUUSTUMEISTRI ABILIST

Tammiste Personalibüroo OÜ

20. august 2017

Arkna mõis otsib TEGEVJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

20. august 2017

Uudised