Autorid: Põllumajandus.ee , põllumajandus.ee • 29. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fazer ostis Bioferme kaeraäri

Fazer ostis Bioferme kaeraäri
Foto: Postimees/Scanpix
Fazer grupp jätkab oma kasvustrateegia elluviimist, investeerides kaeratoodete ärisse ning ostes Yosa fermenteeritud kaerakiisleid tootva ettevõtte Bioferme Oy.

Et hoogustada uue ärisegmendi kasvu ja seda ennekõike rahvusvahelisel tasandil, käivitab Fazer uue ärisuuna Fazer Lifestyle Foods, mis hakkab keskenduma piimavabadele teraviljatoodetele ning taimsetele einetele ja snäkkide.

„Meil on väga hea meel, et siseneme Bioferme ostuga uude ärisegementi, milles on kahtlemata väga palju uusi võimalusi ja rahvusvahelist potentsiaali,“ ütles Christoph Vitzthum, Fazer grupi president ja tegevjuht.Tema sõnul on tervislikkus, heaolu ja jätkusuutlik eluviis saanud kõikjal maailmas tarbijatrende juhtivateks märksõnadeks ning siinmail sajandeid toidulauda katnud kaer on omistamas supertoidu mainet. Lisaks taimsetele einetele, suupistetele ja jookidele kategooriale jätkab Fazer Lifestyle Foods ärisuund ka hommikusöögikategooria toodete nagu putrude ja müslide arendamist. 

Bioferme

Fazer

Lääne-Euroopa taimetoiduturg kasvab igal aastal ligi 10%, mistõttu jätkab Fazer grupp ka Soomes ja Rootsis tegutseva Fazer Mills äriüksuse edendamist. Ettevõte on Fazer Mills üksusesse viimase paari aasta jooksul investeerinud pea 30 miljonit eurot ning 2013. aastal Soomes käivitatud moodne kaeraveski hakkab mängima olulist rolli ka Fazer Lifestyle Foods ärisegmendi eduloos. Fazeri viimaste populaarseimate teraviljatoodete hulka kuulub ka aasta algul Eestis lansseeritud tervislike Alku hommikuputrude ja müslide sari.

Bioferme ostuga liitub Fazeri brändiperega ka Soomes väga tugeva mainega Yosa kaubamärk, mille all on müügil erinevad fermenteeritud kaeratooted, teiste seas ka Eestis müüdavad piimavabad jogurtid ehk kaerakiiselid. Kombineerides Fazeri ja Bioferme kaeraekspertiisi, kaubamärkide tugevuse, tooteportfelli, jaemüügi võrgustiku ja finantsjõu, on tehingu osapooled kindlad, et kaubamärk hakkab kasvavat turgu märkimisväärselt arendama.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960