Põllumajandustehnika messi SIMA 2017 parimad palad

Põllumajandustehnika messi SIMA 2017 parimad palad
Põllumajandustehnika messi SIMA 2017 parimad palad

26. veebruarist 2. märtsini toimus Prantsusmaal põllumajandustehnika mess SIMA 2017, mis on peale messi AGRITECHNICA suurim põllumajandusnäitus kogu maailmas.

Mess toimub igal teisel aastal ja nagu ikka toob põllumajandustootjateni hulga uut ja innovaatilist tehnikat. Tänavusel messil osales 1770 ettevõtet 42 riigist. Messi külastas 238 000 inimest. Valiti aasta masinaid ja jagati parimatele medaleid.
Meie tegime messil pakutavast oma valiku.

MICHELINi kaks-ühes evolutsiooniline rehv sai messil pärjatud kuldse medaliga.

Tootlikkuse järele janunevad põllumehed soovivad säästa pinnast ja säilitada samal ajal head sõiduomadused teel liikudes. Selle uue kaks-ühes rehviga saavad nad liikuda nii põllul kui maanteel. Teel on soovitava rõhu korral maapinnaga kontaktis ainult turvisemustri keskmine osa. See osa on disainitud spetsiaalselt nii, et oleks väike veeremistakistus ja vibratsioon. Põllul töötades on rehvirõhk madal, see võib olla koguni vaid 0,6 baari. Madala rõhu korral laieneb naastude välisosa maapinnale “hingeefekti” tulemusel. Selle efekti tagab omataoline disain ja selle tarvis kasutatud materjalide kombinatsioon. Naastude laienedes suureneb kokkupuutepind oluliselt traditsioonilise radiaaldisainiga võrreldes. Tööd tehes on libisemine piiratud: paigalt nihkuv pinnas laotub kõikide naastude alla – see on pinnasele parem. MICHELINi EVOBIBi rehv on läbimurdeline: see on esimene radiaalrehv, mille kontaktpind laieneb rõhu langedes. Siiani on põllundusrehvide puhul olnud vajalik kompromissi leidmine kõvade pindade ja põllundusmaa spetsiifiliste piirangute vahel. See on aga esimene tõeline kaks-ühes rehv.

MICHELINi kaks-ühes rehv
MICHELINi kaks-ühes rehv

TRELLEBORGi koormuspõhiselt varieeruv rehvirõhk sai samuti kuldse medali omanikuks.

See põllumajandustehnikatootja FENDTiga koostöös välja töötatud süsteem reguleerib rehvirõhku vastavalt kombaini tegelikule koormatusele saagi koristamisel. Juhil ei ole midagi teha vaja – süsteem reguleerib rehvirõhku automaatselt pinnase kokkusurumise vähendamiseks. Punkri tühjendamisel ventiil avaneb ja rõhk langeb uue koormuse-surve seadesuurusele. Kui punker saagikoristuse käigus järk-järgult täitub, siis tõstab kompressor väärtuse taas algsele seadesuurusele. See süsteem koosneb deformatsiooni, rõhku/survet ja temperatuuri mõõtvatest anduritest. Elektriseade kontrollib kompressori ja ventiili tööd rõhu reguleerimiseks. Kompressor paigaldatakse otse veljele. Trelleborg näib selle süsteemiga pakkuvat terviklahendust peaaegu igale maastikusõidukitootjale, kes peab ohjama rehvi-maapinna kontakti tasakaalupunkti leidmiseks veojõu suurendamise ja pinnase kokkusurumise vähendamise vahel. Kõik komponendid mahuvad velje sisse. Komplekt on täiesti autonoomne ning sellel pole kompleksseid ega õrnu suruõhuühendusi ega pöördliigendeid.

FENDTiga koostöös välja töötatud süsteem reguleerib rehvirõhku vastavalt kombaini tegelikule koormatusele
FENDTiga koostöös välja töötatud süsteem reguleerib rehvirõhku vastavalt...

Hõbemedali sai messil ka CASE IH autonoomne traktor, millest oleme oma veebis juba kirjutanud eelnevalt.  Loe sellest imemasinast pikemalt SIIT.

Osale arutelus

Põllumajandus.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Pollumajandust sotsiaalmeedias

RSS

Põllumajandus.ee toetajad:

Valdkonna töökuulutused

Uudised