Autorid: Põllumajandus.ee , põllumajandus.ee • 18. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallegg investeeris pea pool miljonit pakendamisliini

Tallegg investeeris pea pool miljonit eurot keskkonnasõbralikku pakendamisliini
Foto: AS HKScan Estonia
Tallegg investeeris pea pool miljonit eurot Tabasalu lihatööstuse tootmise automatiseerimisse, et minna algavale grillihooajale vastu kanašašlõki ja marinaadis lihaga, mis on pakendatud senise plastikämbri asemel keskkonnasõbralikumasse taaskasutatavasse sangaga kotti.

Talleggi tooteid valmistava AS HKScan Estonia juhatuse esimehe Anne Mere sõnul on tal hea meel näha, et see, kuidas toidu valmimine tööstustes mõjutab keskkonda, on saamas üha olulisemaks näitajaks ka tarbijate silmis.

“Oleme aastaid panustanud sellesse, et meie tegevus koormaks võimalikult vähe meid ümbritsevat keskkonda. Tegeleme selle saavutamiseks pidevalt tootmisseadmete ja -tehnoloogiate kaasajastamisega ning töötame välja keskkonnasäästlikumaid tootekontseptsioone,” kommenteeris Mere.„Loodussäästlik ja mugav pakend on ostumomendil üha kaalukamad argumendid. Nii on ka Talleggi uued pakendid 100% taaskasutatavad ja nende valmistamiseks kulub kuni 71% vähem materjali. Lisaks nõuab uus pakend oluliselt vähem ruumi, mistõttu vajavad uued kotid võrreldes ämbritega 96% vähem transportimist ja sellega käsikäes väheneb ka süsihappegaasi emissioon. Mõistagi aitab ruumisäästlikum pakendilahendus vähendada tekkivat prügi ka kodudes,” lisas Mere.Lisaks ettevõtte ökoloogilise jalajälje vähendamisele automatiseerib uue liini kasutuselevõtt tootmist, mistõttu kasvab tootlikkus sellel tootmisliinil 50%.Mugavama ja loodussäästliku kuue saavad seitse eestimaisest kanalihast valmistatud šašlõkki ning neli marinaadis liha. „Mugav püstiseisev sangaga kott on lisaks uue silmatorkava disainiga ning osaliselt läbipaistev, mis annab tarbijale olulise lisaväärtuse võimaldades kaupluses oma silmaga toodet näha,“ lisas Talleggi brändijuht Triin Lõoke.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960