Mahetoidu müük kasvas eelmise aastaga võrreldes 8,4%, samal ajal oli kogu toiduturu kasv vaid 0,6%. USA mahetoodete turg on viimasel 10 aastal iga-aastaselt kasvanud, turumaht on selle aja jooksul suurenenud 2,4 korda: 2007. aastal jäi see alla 20 mld dollari (umbes 18 mld eurot). Mahetoit moodustab 5% kogu toidumüügist. Lisaks mahetoidu müügile suureneb pidevalt ka ökohügieenitoodete ja -majapidamistarvete müük. Tarbijad ostavad mahetooteid mitmetel põhjustel, kuid kõige tähtsamad on siiski tervis ja keskkond. „Küsitlused näitavad, et peamine põhjus, miks tarbijad valivad mahetooted, on soov vältida taimekaitsevahendeid, kemikaale ja kõike muud, mis mahedas ei ole lubatud,“ ütles mahetarbijate ühingu asejuht Katherine Paul.
Kõige rohkem ollakse huvitatud värsketest puu- ja köögiviljadest, kuid eelmisel aastal suurenes kiiresti ka nt liha (sh linnuliha) müük. Maheturu pikaajalise kasvu takistuseks võib saada aga mahemaa pinna ja mahetootjate arvu väiksus. Sektor vajab rohkem mahetootjaid, eriti oluline on tagada kodumaise mahesööda olemasolu, et rahuldada tarbijate nõudlust maheloomakasvatussaaduste järele. USA põllumeeste jaoks on see suurepärane võimalus.