Autorid: Põllumajandus.ee , põllumajandus.ee • 19. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti osaleb tänavu Grüne Wochel juba 25. korda

Sel aastal saab oma maad teistest enam tutvustada Bulgaaria, sest on messi partnermaa
Foto: Grüne Woche press
Eesti toiduained on juba 25. korda esindatud täna Berliinis algaval maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Internationale Grüne Woche, mis meelitab kümne päeva jooksul,19.-28. jaanuarini, Berliini messikeskusesse üle 400 000 külastaja.

Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda korraldab Eesti väljapanekut juba 20. korda.„Oleme viimase veerandsajandi jooksul tutvustanud Berliinis toimuval esinduslikul näitusel oma riiki, toitu ja turismivõimalusi. Eesti on selle aja jooksul palju muutunud, ajas on muutunud ka meie väljapanek. Eesti ettevõtjad suudavad tänaseks pakkuda väga kvaliteetset toitu ja teenust,“ selgitas Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Roomet Sõrmus.

„Põhjamaine kliima ja selgelt eristuvad neli aastaaega annavad meie toidule omapära ja loovad head eeldused väärtusliku toidu pakkumiseks. Väljapaneku keskmes ongi Eesti puhas loodus, mahetooted ja Eestile omased loodusannid ning ulukiliha, mõistagi ei puudu tootevalikust ka eestimaalaste poolt armastatud traditsioonilised toiduained. Külastajad saavad Eesti stendil reisivõimaluste kohta nõu küsida kogenud turismiekspertidelt,“ lisas Sõrmus.

Sõrmuse sõnul osaleb põllumajandus-kaubanduskoda Saksamaal kahel suurel rahvusvahelise tähtsusega toidumessil. Grüne Woche on eelkõige lõpptarbijamess, mis on sakslaste ja paljude teiste riikide põllumajandus- ja toidusektori esindajate jaoks olulise suursündmusena heaks platvormiks Eesti toidu tuntuse tõstmiseks. Oktoobris osaleti Kölnis toimuval ärikülastajatele suunatud Anuga messil, kus ettevõtetel on võimalus luua kontakte uute klientidega.

Sellel aastal on Grüne Woche messil esindatud 26 Eesti ettevõtte tooted: Linnamäe Lihatööstus, Liivimaa Lihasaaduste Wabrik, Kehtna Mõisa OÜ, Nõo Lihatööstus, E-Piim Tootmine, Saaremaa Piimatööstus, Farmi Piimatööstus, Tere, Liviko, Moe, A Le Coq, Kümmel ATM, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Aare Jõumees, Bacula, Mahetark, Artisan Honey, Must Küüslauk, Rõngu Mahl, Salvest, Balsnack International Holding, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Eesti Pagar.

Eesti toitu ja turismivõimalusi tutvustava väljapaneku leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 120). Eestiga samas hallis asuvad ka teiste Põhja- ja Baltimaade Läti, Leedu, Taani, Soome, Rootsi ja Norra väljapanekud.

Lisainfot Eesti väljapaneku kohta leiab veebilehtedelt  www.naturlich-estland.eu ja www.gruenewoche.de. Messil osalemist toetab Maaeluministeerium.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960