Salvesti müügi- ja turundusjuhi Triin Kõrgmaa sõnul on ettevõtte üle 70 aasta kestnud eduloo taga oskus pakkuda igale põlvkonnale tooteid, mis jäävad toidulauale aastakümneteks. „Üks Salvesti legendaarsemaid hitt-tooteid on Mulgi kapsad, mis on ka meie vanim jätkuvalt müügil olev toode – pärast 67 müügil olnud aastat ei näita selle toote müük sugugi raugemise märke,“ rääkis Kõrgmaa.
Tema sõnul leidub sarnaseid fenomene ka salatite kategoorias. „Nostalgiatooted nagu „Toome“ ja „Tervist“ salatid ei kao veel lettidelt niipea – legendaarsetel salatitel on jätkuvalt väga lojaalne tarbijaskond, mis kasvab iga aastaga,“ selgitas ta.
Viimastel aastatel on sünnipäevalaps Salvest pannud üha rohkem rõhku innovatsioonile, et tuua turule terviseteadlike ja eksootilisemaid toiduvalikuid hindavate tarbijate ootustest lähtuvaid tooteid.
„Meie viimane eduelamus on kahtlemata Smushie ökoloogiliste supersmuutide turuletulek, tänu millele on Salvesti sõprade hulka lisandunud tohutult palju uusi noori tarbijaid ning mis on märkimisväärselt laiendanud meie ekspordipotentsiaali. Naturaalsed ökoloogilised smuutid ja „supertoidud“ on kindlasti toidukategooria, mille olulisus tarbijate toiduvalikutes kasvab tulevikus veelgi – plaanime täita selles valdkonnas ka edaspidi suunanäitaja rolli,“ kinnitas Kõrgmaa.