Autor: Põllumajandus.ee • 17. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Grüne Woche Eesti stendil saab käia virtuaalses suitsusaunas

Eesti üllatab tänavusi Grüne Woche külastajaid mitmete uuendustega – väljapaneku keskmes on jätkuvalt hea Eesti toit, kuid messikülastajatele pakutakse virtuaalprillide abil suitsusauna elamust ja tutvustatakse UNESCO vaimse kultuuripärandi nimekirja kuuluvat Võromaa suitsusauna kombestikku. Koostöös Läti partneritega tõstetakse eraldi esile Liivimaa maitseid ja toidutootjaid.
Grüne Woche meelitab kümne päeva jooksul 18.-27. jaanuarini Berliini messikeskusesse üle 400 000 külastaja
Foto: Messe Berlin GmbH

„Eesti toiduained on juba 26. korda esindatud täna Berliinis avataval maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Internationale Grüne Woche, Oleme viimase rohkem kui veerandsajandi jooksul tutvustanud Berliinis toimuval esinduslikul näitusel oma riiki, toitu ja turismivõimalusi,“ selgitas Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Roomet Sõrmus.

Sõrmuse sõnul on Eesti väljapaneku keskmes meie kaunis mets ja puhas loodus, Eestile omased loodusannid ning ulukiliha. Tootevalikust ei puudu ka eestimaalaste poolt armastatud traditsioonilised toiduained ja joogid. Kogenud reisikonsultandid tutvustavad messikülastajatele Eesti turismivõimalusi.

Maailma suurimaks põllumajandus- ja toiduvaldkonna messiks peetav Grüne Woche meelitab kümne päeva jooksul 18.-27. jaanuarini Berliini messikeskusesse üle 400 000 külastaja. Grüne Woche on eelkõige lõpptarbijamess, mis on sakslaste ja paljude teiste riikide põllumajandus- ja toidusektori esindajate jaoks olulise suursündmusena heaks platvormiks Eesti toidu tuntuse tõstmiseks.

Sellel aastal on Grüne Woche messil esindatud 35 Eesti ettevõtte tooted: Linnamäe Lihatööstus, Kehtna Mõisa OÜ, E-Piim Tootmine, Farmi Piimatööstus, Nopri Talumeierei, Andre Juustufarm, Tere, Liviko, Moe, A Le Coq, Kümmel ATM, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Minna Sahver, Nordic Organic, Aare Jõumees, Bacula, RemedyWay, Mahetark, Must Küüslauk, Rõngu Mahl, Naat ja Naeris, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Eesti Pagar, Muhu Pagarid, Mooska talu. Liivimaa Maitsete stendilt leiab ettevõtted BerryMush, Epi talu, Mulgi Pruulikoda, Mulke Crisps, Mustjala Mustard, Siidrikoda ja Vaba Aed.

Eesti toitu ja turismivõimalusi tutvustava väljapaneku leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 106, 107). Eestiga samas hallis asuvad ka teiste Põhja- ja Baltimaade Läti, Leedu, Taani, Rootsi ja Norra väljapanekud. Messi tänavuse ametliku partnerriigi Soome väljapaneku leiab meie vahetust naabrusest hallist 10.2.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960