„Eesti stend Grüne Wochel viib külastaja justkui jalutuskäigule läbi metsa, pakkudes mitmekülgse läbilõike Eesti toidust. See on kui aken meie toidumaailma, mis kutsub külastajaid lähemalt kiikama meie puhtaid maitseid ja maitsvaid tooteid,“ kommenteeris maaeluminister Tarmo Tamm Eesti stendi.
Minister Tamm lisas: „Meil tuleb pidevalt teha tööd selle nimel, et rohkem lõpptarbijatele suunatud tooteid leiaks tee Saksamaa turule ning Saksa tarbija hakkaks huvi tundma Eesti toodete vastu.“
Samuti toimub Grüne Wochel rahvusvahelise koostööprojekti „Baltic Sea Food“ tutvustamine. „Baltic Sea Food” on kümne Läänemere-äärse riigi koostööprojekt, mille eesmärk on arendada lühikesi tarneahelaid väiketootjate ja kauplejate ning toitlustajate vahel. Projekti juhtpartner on Maaeluministeerium.
„Soovime projektiga anda panuse, et kohalikud tooted jõuaksid lihtsamini ja kiiremalt majustusettevõtete, kohvikute, hotellide ja restoranide menüüdesse ning oleksid külalistele nähtavamad,“ ütles Maaeluministeeriumi ekspordi ja turuarenduse büroo juhataja Kadi Raudsepp.
„Projekti tutvustamiseks toimub laupäeval, 19. jaanuaril Grüne Woche Eesti stendil kümne Läänemere piirkonna riigi ühine esitlus, mille raames tutvustakse Saksamaa pressile ja messikülastajatele meie piirkonnale omaseid maitseid, väiketootjate tooteid ja turismivõimalusi,“ ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja (EPKK) juhatuse esimees Roomet Sõrmus. Projekti tutvustuse korraldab EPKK.
Eesti toitu ja turismivõimalusi tutvustava väljapaneku leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 106, 107). Eestiga samas hallis asuvad ka teiste Põhja- ja Baltimaade Läti, Leedu, Taani, Rootsi ja Norra väljapanekud. Messi tänavuse ametliku partnerriigi Soome väljapaneku leiab meie vahetust naabrusest hallist 10.2.
Loe lisaks:
Grüne Woche Eesti stendil saab käia virtuaalses suitsusaunas