Autor: Põllumajandus.ee • 21. märts 2024
Uuring: valmisolek rohetoodete eest rohkem maksta väheneb
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et kuigi enamik Eesti inimesi peab toodete ja teenuste tarbimisel nende keskkonnasõbralikkust pigem oluliseks, on selle tähtsustamine kahe eelneva aastaga võrreldes veidi langenud. Samuti on vähenenud valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta.
Inimeste valmidus mahetoodete eest rohkem maksta, väheneb.
Foto: Pixabay
„Kui kiirest hinnatõusust tekkinud surve inimeste eelarvele mullu veel ei vähendanud valmisolekut keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta, siis sel aastal on üldise kasvanud ebakindluse taustal märgata muutust. Kahel eelnenud aastal oli umbes kolmveerand Eesti elanikest valmis keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksma, tänavu on valmidus langenud 63%-le,“ rääkis Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste.