Autor: Harro Puusild • 15. aprill 2024

Lidl Eesti juht: tootja tee meie kaubamärgi alla on pikk protsess, aga Eesti toodetel on tugev potentsiaal

Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Alustasime kaks aastat tagasi Eestis mõne kohaliku tarnijaga, aga nüüdseks on meil partnereid üle 50 tootja, sõnab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Foto: Paula Čurkste

“Sageli algab koostöö meiega tootja enda kaubamärgi all, et teha kindlaks, kas koostöö sujub, kuidas kliendid reageerivad ja kuidas saame koos meeskonnana areneda,” selgitab Maciej Urbanski Tööstusuudistele Lidli koostööpõhimõtteid.

Urbanski lisab, et Lidli enda kaubamärgi alla saamine on tootja jaoks aga pikem protsess. “Meie kogemused paljudelt Lidli turgudelt näitavad, et tootjad peaksid olema valmis pikaajaliseks koostööks, mitte ühekordseks tarneks,” sõnab Maciej Urbanski, kes esineb ka tänavusel Pärnu tarneahelakonverentsil.

Järgneb intervjuu Maciej Urbanskiga:

Teie Pärnu tarneahelakonverentsi ettekanne keskendub heale meeskonnatööle ja sellele, kuidas selle tulemusel ka Eesti tooted piiri taha jõuavad. Milline on teie kui juhi vaade heale meeskonnatööle? Millised on teie meeskonna juhtimise põhimõtted?

Esimene oluline aspekt on avatud suhtlemine. Juhtidena anname tööle sisu ja mõtte, selgitades ettevõtte üldist visiooni ning tagades, et iga meeskonnaliige mõistab oma väärtust ja panust ettevõtte edusse.

Teiseks julgustame ja toetame oma meeskondi ning võimaldame neil ülesannetega toime tulla. Vastutasuks ootame kõigilt oma kohustuste täitmisel täielikku pühendumust.

Loomulikult julgustame juhtidena teadlikult oma meeskonnaliikmeid oma rollis ja ettevõtte sees kasvama. Meie ülesanne on olla valmis uuendusteks, järgides samal ajal oma ärimudeli põhimõtteid.

Usume kindlalt, et iga meie meeskonna liige annab Lidli heaks endast parima. Loome ettevõttes keskkonna, kus meie meeskonnal on julgust teha asju uutmoodi. Ja sama võib minu arvates öelda ka uute partnerlussuhete loomisel. See on meeskonnatöö, kus mõlemad pooled peavad osalema, kuulama, otsima võimalusi puutepunktide leidmiseks ja koos kasvama. Juhtidel on siin märkimisväärne roll olla teistele kõiges eeskujuks.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960