„Eesti kalandusettevõtete üheks suurimaks küsimuseks on toodangule uute turgude leidmine. Kinnitatud messikava viibki tuleval aastal meie kalandusettevõtjad oluliste turgude suurimatele messidele,“ ütles Põllumajandusministeeriumi kalanduspoliitika ja välissuhete asekantsler Olavi Petron.
Järgmisel aastal plaanitakse toetada kalandusettevõtjate osalemist ja rahvusstendide eksponeerimist kuuel messil: Prodexpo (Moskva, Venemaa), International Boston Seafood Show (Boston, USA), European Seafood Exposition (Brüssel, Belgia), World Food Baku 2014 (Aserbaidžaan), World Food Russia (Moskva, Venemaa), SIAL Paris 2014 (Pariis, Prantsusmaa).
Messidel osalemist rahastatakse EKF-i meetme 3.4 ("Uute turgude arendamine ja reklaamikampaaniad“) vahenditest 788 000 euro ulatuses.