Autor: Ketlin Rauk • 23. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toiduainetööstuste TOPi III koht –  Valio

Valio Eesti jõudis oma tänasele positsioonile eelkõige tänu oma meeskonna pidevale ühisele tööle ja jõupingutustele.

ASi Valio Eesti tegevdirektori Maido Solovjovi sõnul on ettevõtte põhiline edu võti olnud kogu Valio meeskonna järjepidev ja pühendunud töö. “Kõik töötajad pingutavad iga päev selle nimel, et meie tooted oleksid kvaliteetsed ja maitsvad ning tootmis- ja tootmist toetavad protsessid oleksid võimalikult tõhusad,” kinnitab ta.

“Meie meeskond jälgib pidevalt turul toimuvat, kogub ja analüüsib tarbijate tagasisidet ja mõtteid, et tooted, mida nii koduturul kui ka välisturgudel pakume, vastaksid klientide kasvavatele ootustele.” Solovjov kinnitab, et tootearenduses juhindub Valio Eesti kahest peamisest märksõnast, milleks on kvaliteet ja hea maitse. “See tähendab, et ükski toode ei jõua müügile enne, kui oleme veendunud, et saavutatud on parim maitse,” selgitab ta. “Meie range kvaliteedikontroll algab juba piimafarmi valikust ning testime piima puhtust nii enne piimaautosse laadimist kui ka pidevalt toote valmimise protsessi käigus.” Ta lisab, et tagasiside tarbijatelt näitab, et selline põhjalikkus õigustab ennast – paljud kinnitavad, et Alma piim on ainus, mille maitse on stabiilselt puhas ja hea. Edu soodustas Solovjovi sõnul ka investeerimise jätkamine rasketel aastatel, tänu millele suudetakse pidada sammu Eesti ja välisturgude kasvava nõudlusega. “Investeeringud ei taga küll alati edu, kuid loovad selleks head eeldused,” on Solovjov veendunud.

Valio viimaste aastate uute värskepiimatoodete kui ka juustude lansseeringud on olnud edukad nii Eestis kui välisturgudel, kinnitab Solovjov. Näidetena toob ta esile 2013. aasta Eesti parima piimatoote tiitli pälvinud Valio Forte Speciale juustu ja Eesti esimese clean label-kontseptsioonil põhineva Alma Koduse jogurtiseeria turuletuleku. “Venemaal on hästi vastu võetud meie kõrge marja- ja viljasisaldusega jogurtimaiused ja erinevad juustud,” märgib ta.Investeeringutest masinaparki kujunes ettevõtte jaoks suurimaks vadakutootmise käivitumine Võru Juustutehases.

“Tootmise kõrval ei ole me ära unustanud inimesi, kes ettevõtte hea käekäigu eest vastutavad,” rõhutab Solovjov.

AS Valio Eesti

ASUTATUD: 1992ASUKOHT: Tartumaa, Laeva valdOMANIK: AS Valio Baltic – 100%TÖÖTAJATE ARV: 2252012. AASTA MAJANDUSTULEMUSED: käive 62,1 (2011. aastal 55,1) mln eurot, kasum 3,8 (2011 aastal 1,5) mln eurot

 

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960