Autor: Meelika Sander-Sõrmus • 3. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põllumehed saavad lisaraha oma toodete reklaamimiseks

Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.

Tegemist on järjekordse abistava sammuga aitamaks Euroopa Liidu põllumeestel hakkama saada Venemaa seatud embargoga lääne toidukaupadele.

Dacian Ciolo? Euroopa Komisjoni põllumajanduse ja maaelu arengu osakonnast kommenteeris tänast otsust:  "Müügiedendamisprogramm on üks ühise põllumajanduspoliitika vahenditest, mida saab kasutada raskuses olevate tootjate abistamiseks, leidmaks uusi müügikanaleid nii ELi sees kui väljaspool. Et need programmid on kaasrahastatavad, siis tähendab see otsus 60 miljonit lisaeurot oma toodete reklaamimiseks. Kindlasti soovitan seda võimalust kõigil põllumajandustootjatel kasutada."

Kõnealune otsus on lisaabiks juba eelnevalt kinnitatud abimeetmetele puuviljasektoris, kus virsikute ja nektariinide kasvatajaid toetati 33 miljoni euroga ja muu kergelt rikneva puu-ja köögiviljakasvatajad said toetuseks 125 miljonit eurot.

 

Loe lisa SIIT.

 

 

 

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960