„Lisada saab niipalju, et eelkõige see raha ise on hea tahte avaldamise märk ja selle otsustuskiirus EL mehhanismi juures ülikiire. Meede ise kohe ei anna midagi. Ta on hästi kaugele ulatuvate tagajärgedega - andeka rakendamise korral aasta tagant saame hinnata, kas ja kui märgatav on turu edenemine neis suundades, kuhu promotsioon rakendatakse. Hetke emotsioonid räägivad seda keelt, et Türgi on Kagu-Aasia ja Aafrika kõrval piimatoodetest rääkides kuidagi varju jäänud. Meie mehed noor- ja lihaloomadega on mõneti päris head äri ajanud türklastega. Nõndasamuti on Vene turg türklastele avatum, kuivõrd nad ei ole polariseerunud lähisündmustesse kuigi tugevalt,“ kommenteeris Särgava. „Lisaraha eraldamine promotsiooni meetmesse lubab selles tegevuses vanade tegijate kõrvale ka uusi. Meie Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda on sedakorda tegijate hulgas, mille üle võib lausa heameelt tunda. Meiegi kaubamärgid muutuvad nähtavaks laiemale üldsusele.“