Autor: Meelika Sander-Sõrmus • 4. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Särgava: Küll meiegi kaubamärgid muutuvad nähtavaks laiemale üldsusele

Saidafarmi juht Juhan Särgava näeb asja positiivselt, eelkõige kui hea tahte avaldamise märki.

„Lisada saab niipalju, et eelkõige see raha ise on hea tahte avaldamise märk ja selle otsustuskiirus EL mehhanismi juures ülikiire. Meede ise kohe ei anna midagi. Ta on hästi kaugele ulatuvate tagajärgedega  - andeka rakendamise korral aasta tagant saame hinnata, kas ja kui märgatav on turu edenemine neis suundades, kuhu promotsioon rakendatakse. Hetke emotsioonid räägivad seda keelt, et Türgi on Kagu-Aasia ja Aafrika kõrval piimatoodetest rääkides kuidagi varju jäänud. Meie mehed noor- ja lihaloomadega on mõneti päris head äri ajanud türklastega. Nõndasamuti on Vene turg türklastele avatum, kuivõrd nad ei ole polariseerunud lähisündmustesse kuigi tugevalt,“ kommenteeris Särgava. „Lisaraha eraldamine promotsiooni meetmesse lubab selles tegevuses vanade tegijate kõrvale ka uusi. Meie Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda on sedakorda tegijate hulgas, mille üle võib lausa heameelt tunda. Meiegi kaubamärgid muutuvad nähtavaks laiemale üldsusele.“

 

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960