Kalev Korbuni sõnul otsis ta uusi väljakutseid. „Nii klišee kui see ka ei tundu, siis uued väljakutsed on põhjuseks töökoha vahetusel. Olen selline sportlase tüüpi, kes ei jää tulemust nautima vaid asub kohe uut eesmärki püüdma. Võtan mõistusega, et on vaja välja astuda oma mugavustsoonist, et näha uut ja loodetavasti huvitavamat maailma. Põhjused on ka usk brändidesse: Case ja Kverneland ning kollektiiv, kellega saab püüda väga häid tulemusi,“ ütles Korbun.
Peagi turule tulemas:
Kvernelandi ISOBUS ader
2500 i-Plough®
Korbun loodab, et suudetakse muuta paremaks oma positsioon turul, sest tooted, mida Eestis esindatakse on põllumeeste seas tuntud ja kvaliteetsed. „Traktorite osas on meie turuosa alla 10% aga ma usun, et samm-sammult hakkavad põllumehed rohkem usaldama Case kvaliteeti, head teenindust ja varuosade kiiret saadavust. Ka Kverneland on arenev bränd ja kindel kaubamärk oma atrade, väetiselaoturite, taimekaitsepritside ja turgu võitva U-Drilliga. Ja ka Dotnuva seemned on juba koha Eesti turul kätte võidelnud,“ sõnas Korbun, kes samas ettevõtte igapäevases töökorralduses kohe muutusi ei plaani. „Andke aega atra seada!“