„Eesti toidu kuu on leidnud sügises oma koha ja nii osalejate kui toidusündmuste korraldajate huvi selle vastu on järjest kasvanud. Tänavu osales Eesti toidu kuu programmi kuulunud sündmustel hinnanguliselt üle 75 000 külastaja,“ ütles Eesti toidu kuu projektijuht Kadi Raudsepp. „Eesti toidu kuu aitab ühendada sügisel toimuvad toidule pühendatud sündmused tervikuks ja tutvustada kodumaise köögi mitmekülgsust.“
Kadi Raudsepa sõnul oli Eesti toidu kuu programmis olevatest sündmustest tänavu enim osalejaid Paunvere väljanäitusel (20 000 külastajat), Saaremaa toidufestivalil (18 000 külastajat), Tartu sügisnäitusel Eesti Põllumajandusmuuseumis (6 200 külastajat), Sibulatee kohvikute päeval ja Olustvere hoidistemessil (mõlemal 5 000 külastajat).
Eesti toidu kuu 2016 kokkuvõttev video on nähtav SIIT.
Kokku oli Eesti toidu kuu programmis üle 30 kodumaisele toidule pühendatud festivali, laada, näituse, messi ja konverentsi. Samuti osalesid toidukuul eripakkumistega Eesti toiduteele kuuluvad restoranid ja toitlustajad. „Kõik Eesti toidu kuu algatusega kaasa tulnud festivalide, näituste, messide ja laatade korraldajad väärivad suurt tunnustust, sest ühine tegevus aitab kõige tõhusamalt Eesti köögi rikkalikust tutvustada,“ lisas Raudsepp.
Eesti toidu kuud tähistati esmakordselt 2015. aasta septembris. Toidutootjad kuulutasid septembri Eesti toidu kuuks, et kasvatada kodumaist päritolu toidu populaarsust tarbijate seas.Toidukuu on osa müügiedenduskavast „Eesti toit 2015–2020“. Varem on Maaeluministeerium koos koostööpartneritega korraldanud selle raames Eesti toidu väljaku 2014. aasta laulupeol „Aja puudutus. Puudutuse aeg“, Eesti toidu kuu 2015. aastal ning 2015. ja 2016. aastal toimunud üle-eestilise avatud talude päeva.