• 24.01.14, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hagar omandas Pere kaubamärgi

AS Hagar omandas OÜ-lt SixGo Pere ja Wabariigi kaubamärgi ning alustab homsest nende nimede all kondiitri- ja pagaritoodete valmistamist.
„Pärast seda, kui nende kaubamärkide rentnikul tekkisid raskused, pöördus meie poole OÜ SixGo ettepanekuga kaubamärgid omandada. Saime õiguste osas kaubale," ütles AS Hagar nõukogu esimees Peter Ingman.
Ingmani sõnul jõuavad Wabariigi sai ja Pere kook kauplustesse juba nädalavahetusel. "Esialgu kasutab Hagar praeguseid Pere pakendeid,” ütles Hagari müügidirektor Rene Kiis.
Pere ja Wabariigi tuntumad tooterühmad on tordid, Pärnu ja Pere Rukkileib, Wabariigi sai.
ASi Hagar nõukogu liikmed on Peter Ingman, Indrek Sepp ja Avo Kaasik. Ettevõttel on kaks tootmisüksust, üks Tapal ja teine Tamsalus, üks suuremaid kohalikke tööandjaid – 100 töötajat. Hagari portfellis on üle 100 nimetuse tooteid: kondiitritooted (koogid, tordid), pagaritooted (leib, sai, sepik, väikesaiad, kringlid), muu (ciabattad, biskviidid, horeca, private labeli tooted).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.24, 17:50
Ekspert: kõrreliste umbrohtudega tuleb tegeleda juba sügisel, muidu läheb olukord käest
Kuna aasta-aastalt esineb kõrreliste umbrohtude tõrjega aina enam probleeme, on väga oluline saada need kontrolli alla juba sügisel. Taimekaitsevahendite esindaja Nordisk Alkali tehniline nõustaja/turundusjuht Ann Raukas nendib, et pikkadel sügistel peab kultuur konkureerima umbrohuga nii toitainete kui ka valguse osas ning lisaks loob tihe ja umbrohurikas taimik soodsad tingimused taimehaiguste levikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele