Premia Foods müüs esimeses kvartalis mullusest 22,1% enam kala ja kalatooteid, teatas ettevõte börsile.
Kala ja kalasaadusi müüdi 10,1 mln euro eest. Käibe kasvult olid teisel kohal muud kaubad, mille müük kasvas 18,2%, 0,7 mln eurole. Külmutatud toodete müük kasvas 4%, 6,1 mln eurole. Jäätise müük kasvas aastaga 0,8%, 3,6 mln eurole. Kokku kasvas müük 12%, 20,5 mln eurole.
Jäätisesegemndi müügile avaldas mõju Vene rubla nõrgenemine euro suhtes. Kui kursi kõikumised elimineerida, siis kasvas jäätise käive 1. kvartalis 0,2 miljoni euro ehk 7,0% võrra. Suurim rahaline kasv tuli Eestist, kus käive kasvas 0,2 miljoni euro ehk 11,8% võrra.
Suurima rahalise panuse külmutatud toodete käibe kasvu andis Läti, kus käive kasvas 0,4 miljoni euro võrra. Kala ja kalatoodetes tuli kasv peamiselt Soome jaeturult ning külm- ja kuumsuitsu tootegrupist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.