Toetuste toel on võimalik korraldada teavituskampaaniaid EL siseturul ja kolmandates riikides.
„Veebruari lõpuni on avatud taotlusvoor meetmes, mille toel saab aidata kaasa uutele turgudele sisenemisele ja kaubandusalaste koostööpartnerite leidmisele,“ ütles turu arendamise büroo juhataja Aleksander Vukkert. „Toetatavate kampaaniate eesmärk on rõhutada meie tootmisviiside eripära ning põllumajandustoodete ja toiduainete omadusi.“
Lisaks käimasolevale programmile tutvustati tänasel kohtumisel ka uusi nõudeid, mis hakkavad kehtima 1. detsembrist 2015. Kuigi programm ei tohi endiselt olla konkreetsele kaubamärgile orienteeritud ega põhineda toote päritolul, on neid võrreldes varasemaga siiski lubatud näidata. Samuti laieneb toodete nimekiri, mille tutvustamiseks on võimalik toetust taotleda.
Toetust on võimalik taotleda asjaomaseid sektoreid esindavatel organisatsioonidel, mis ühendavad tootjaid ja töötlejaid. Eesti on seni saanud heakskiidu neljale projektile, millest viimane on Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja korraldatav ja koduturule suunatud piimaprogramm.
EL teavitus- ja müügiedendusmeetmest on toetust on võimalik taotleda kuni kolme aasta pikkustele programmidele. Käimasoleva taotlusvooru tähtaeg on 28. veebruar.
Lisainfo ja taotlusvormid leiab
SIIT.
1. detsembrist 2015 hakkab kehtima Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus (EL) nr 1144/2014, mis toob kaasa uuendatud nõuded.
Erinevateks toidualasteks teavitustegevusteks saab PRIA vahendusel taotleda ka riiklikku turuarendustoetust, mille taotluste vastuvõtt algab 1. veebruaril 2015.
Seotud lood
Põllumajandusturu ebastabiilne majanduslik olukord nagu muutlikud väetise- ja teraviljahinnad ning kasvavad tootmiskulud on peavaluks igale põllumehele. Keeruline seis sunnib põllumehi rohkem arvutama ja investeeringutest saadavat kasu kaaluma. See olukord määrab otseselt taimekaitsevahendite üle otsustamise. Kuidas säästa, kuid samal ajal saada maksimaalset tulu?
Viimased uudised
Svet: pakendiaktsiisi ei tule
Hetkel kuum
Tagasi Põllumajandus esilehele