PRFoodsi juuni müügikäive oli 6,8 miljonit eurot ehk ligi 5% vähem kui aasta varem. Käibe vähenemine tuli just PRFoodsi peamistest tootegruppidest.

- PRFoods tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi
Grupi ühinemiseelsete ettevõtete käive kahanes aasta võrdluses 0,38 miljonit eurot, muuhulgas ühe 0,31 miljoni euro suuruse kampaania lükkumisega juulisse. Suurbritannia ettevõtete käive kahanes 0,16 miljonit eurot ning Trio Trading Ab Oy käive suurenes 0,21 miljonit eurot.
Grupi müügikäibe vähenemine tuli kuum- ja külmsuitsutatud ning kala ja kalafilee tootegruppidest, mille käive vähenes vastavalt 0,42 miljonit eurot ja 0,21 miljonit eurot. Muude kalatoodete tootegrupi käive suurenes 0,19 miljonit eurot ning muu käive 0,11 miljonit eurot.
Kala ja kalafilee tooterühma osakaal kogukäibest vähenes võrreldes eelmise aasta juunikuuga 1% ning kuum- ja külmsuitsutatud toodete osakaal 4,1%. Muude kalatoodete osakaal suurenes 3,4%. Viimane moodustab aga kontsernis ca 15% kogukäibest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
PRFoodsi aktsia on käesoleva aastaga odavnenud 15% ja kaupleb 0,52 euro tasemel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.