Nagu Inglismaal on kampaania „We back British farming“, võiks meil olla sarnane toidupatriootlik kampaania, mis tõstab teadlikkust Eesti talutoidust ja selle kaudu kogu põllumajandusest, kirjutab Tõnis Soopalu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.

- Tõnis Soopalu.
- Foto: Erakogu
Ma olen olnud Suurbritannia põllumajanduse fänn juba 15 aastat, ajast, kui ise esimesi katsetusi põldudel tegin. Ma olen ka Jeremy Clarksoni ja tema autosaadete austaja. Mind on köitnud tema otsekohesus, lihvimatus, poliitkorrektsuse puudumine. Keskealine briti mees, kes ütleb, kuidas tema arust asjad on, ning me võime sellega nõus olla või mitte, aga külmaks ta ei jäta kedagi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.