Nagu Inglismaal on kampaania „We back British farming“, võiks meil olla sarnane toidupatriootlik kampaania, mis tõstab teadlikkust Eesti talutoidust ja selle kaudu kogu põllumajandusest, kirjutab Tõnis Soopalu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.

- Tõnis Soopalu.
- Foto: Erakogu
Ma olen olnud Suurbritannia põllumajanduse fänn juba 15 aastat, ajast, kui ise esimesi katsetusi põldudel tegin. Ma olen ka Jeremy Clarksoni ja tema autosaadete austaja. Mind on köitnud tema otsekohesus, lihvimatus, poliitkorrektsuse puudumine. Keskealine briti mees, kes ütleb, kuidas tema arust asjad on, ning me võime sellega nõus olla või mitte, aga külmaks ta ei jäta kedagi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.