Äripäeva raadio saade "Rohepöörde praktikud" keskendub mais kehtima hakanud uuele pakendiseadusele. Saame selgust, mida toob kaasa ühekorraplasti direktiiv ja kuidas see muude asjade hulgas avalikke üritusi mõjutab.

- Piimatööstuskontserni Nordic Milk alla kuulub ka kaubamärk Tere. Kontsern on nüüdseks juba kolm aastat enda keskkonnamõjusid jälginud.
- Foto: Raul Mee
Kuuleme Nordic Milki ülevaadet sellest, mida nad on kolme aasta jooksul, mil nad on oma keskkonnamõjusid jälginud, otsustanud teisiti tegema hakata ning mille põhjal nad viimasel ajal pakendimaterjalide valikuid teinud on. Saame aimu sellest, mis keerukused uue seaduse järgimisel ettevõtetel ja eriti toidutööstusel tekkida võivad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Söödamikserite valik on farmide jaoks strateegiline otsus, mis mõjutab otseselt nii karja piimatoodangut, tööjõukulu kui ka kütusearveid. Alates oktoobrikuust esindab Forklift OÜ maailmas kõrgelt hinnatud RMH kaubamärki ning projektijuhi Veiko Semilarski sõnul on farmerite peamised küsimused seotud efektiivsuse, hooldusvajaduse ja investeeringu tasuvusega, millest omakorda oleneb, kas valida iseliikuv söödamikser või järelveetav lahendus.