Autor: Forklift • 31. mai 2023

Teleskooplaadur, mis teeb põllumajanduses revolutsiooni – DIECI AGRI MAX POWER X2

Põllumajandussektoris, mida iseloomustavad suure koormuse ja katkendliku tsükliga töörežiimid, on oluline tugineda tehnikale, mis võimaldab maksimaalset jõudlust, vähendades seejuures heitkoguseid, kulusid ja aega.

Forklift OÜ turundusjuht Liis Niitra ütles, et põllumajandussektori väljakutse viis Euroopa suurima teleskooplaadurite tootja DIECI uuendusliku teleskooplaaduri mudeli loomiseni – Agri Max Power X2.

Milles peitub uue revolutsioonilise mudeli eripära?

HVT1 ülekanne

Uus Power Split tehnoloogia HVT1 ülekanne koosneb mehaanilisest ja hüdrostaatilisest harust, mis on ühendatud läbi planetaarkäigukasti. Elektrooniline juhtimine suunab ja ühendab neid kahte jõudu, et saavutada maksimaalne tootlikkus igas tööetapis.

TASUB TEADA!

• Maksimaalne jõudlus: maksimaalne väändemoment vahemikus 0-50 km/h ilma pöördemomendi katkestusteta. Kui varasemate mudelite maks. kiirus oli 40 km/h, siis nüüd on saavutatud maks. kiiruseks 50 km/h;

• Maksimaalne pöördemoment ratastel seisutingimustes ja madalal kiirusel;

• Kiire ja sujuv tagurdamine;

• Minimaalne kütusekulu suurima jõudluse juures. Sääst võrreldes varasemate mudelitega sõitmisel -15,1% ning laadimisel -13,7%;

• Suurem täpsus ja parem reageerimine manööverdamisel ja kiiruse reguleerimisel;

• Operaator saab valida pehmema või agressiivsema seadistuse iga tööfunktsiooni jaoks;

• Suurem veojõud ratastel: mugavam haagise vedamine maanteel;

• Väiksem müra ja vibratsioon;

• Vähenenud CO2 heitkogused;

• Väiksemad hoolduskulud: õli ja filtrite vahetus iga 1 000 töötunni järel.

Täielikult elektrooniline kontroll

CAN-BUS tehnoloogia võimaldab täielikku elektroonilist kontrolli kogu süsteemi üle optimeerides mootori, ülekande ja poomi juhtimist läbi riistvara-tarkvara integratsiooni. Uuel mudelil on 4 erinevat sõidurežiimi: ökonoomne (Eco), laadimiseks (Loader), tavarežiim (Normal) ning täppisrežiim (Creeper).

Löögisummutussüsteem

Uus “Zero Shock System” amortisatsioonisüsteem on ainulaadne teleskoop-laadurite seas, suutes tõhusalt summutada ebamugavaid võnkumisi ka kõige ebatasasemal maastikul. Integreeritud reguleerimisega löögisummutus-süsteem koosneb 4 tugipunktist, mis neelavad lööke ja põrutusi igas suunas: külgmised, vertikaalsed, taga ja ees.

Täiendatud Stage 5 mootor

FPT NEF N45 Turbo Common Rail mootor on arendatud euronõuete tase 5 standarditele.

• 4485 cc

• 128 kW ja 172 hj

• DOC+SCROF katalüsaator: integreeritud kübeme filter

Kiirem mast

Uus võimendatud „Load-Sensing“pump võimaldab mastil kiiremini liikuda, vähendades oluliselt tööaega. Pumba tootlikkus on 180 l/min.

Täiustatud esisild

Esisillale paigaldatud amortisatsioonisüsteem võimaldab paremat juhitavust ja suuremat mugavust ning seda eriti suurel kiirusel sõites.

Dieci Agri Max Power X2 on saadaval kolme mudelina: 50.8, 60.9 ja 65.8. Esimene number tähistab tõstevõimet: 5-6,5 tonni ning teine maksimaalset tõstekõrgust: 8-9 meetrit.

Kokkuvõtlikult võib öelda, et tegu on tipptasemel teleskoop-laaduriga, mis on tulevikulahenduseks näiteks suurfarmidele ning ka vilja- ja prügikäitlejatele.

Dieci Agri Max Power X2 mudelit esindab Eestis Forklift OÜ. Lisainfo: www.forklift.ee, tel. 53 009 722 ja [email protected]

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960