Rakvere Lihakombinaadile Kuldmuna toonud
laulva sea reklaam suurendas ka ettevõtte käivet pea kolmandiku võrra.
Rakvere Lihakombinaadi mullused reklaamid võitsid märtsi algul toimunud Kuldmuna reklaamivõistlusel hulga auhindu. Ettevõtte reklaamijuht Kristel Mänd rääkis Eesti Päevaleht Online'ile, et nüüd laulva sea kampaaniana tuntud värske liha kampaania oli väga populaarne ja tõstis firma käivet.
"Seareklaam avaldas positiivset mõju ka Rakvere Lihakombinaadi käibele - konkreetselt värske liha kampaania ajal kasvas müük 29% ja heade majandustulemuste kasv jätkus ka jõuluperioodil," ütles Mänd.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Yara on formuleerinud YaraVita® tooted kas vesilahuse või suspensioonina, vastavalt sellele, kuidas ja mis aja jooksul on taimedele toiteelemendid vajalikud. Vesilahus tähendab seda, et toiteelemendid on vees juba eelnevalt lahustatud ning seetõttu on nad taimedele koheselt ja kiiremini kättesaadavad. Samas on nende toimeaeg tänu sellele lühem, kui näiteks suspensioonidel.