Rakvere Lihakombinaadile Kuldmuna toonud
laulva sea reklaam suurendas ka ettevõtte käivet pea kolmandiku võrra.
Rakvere Lihakombinaadi mullused reklaamid võitsid märtsi algul toimunud Kuldmuna reklaamivõistlusel hulga auhindu. Ettevõtte reklaamijuht Kristel Mänd rääkis Eesti Päevaleht Online'ile, et nüüd laulva sea kampaaniana tuntud värske liha kampaania oli väga populaarne ja tõstis firma käivet.
"Seareklaam avaldas positiivset mõju ka Rakvere Lihakombinaadi käibele - konkreetselt värske liha kampaania ajal kasvas müük 29% ja heade majandustulemuste kasv jätkus ka jõuluperioodil," ütles Mänd.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Scandagra viljaäri juht Marge Pähkel selgitab, kuidas globaalsed ilmastikunüansid, dollarikurss ja fondide ootused kujundavad nisu hinda. Kuigi maailma nisuvarud kasvavad – prognoositakse lausa 10 miljonit tonni lisasaaki –, on turu meeleolu kõikuv. Üksainus külmalaine Venemaal või kuivus Hiinas võib tõsta hindu või tekitada turgudel paanikat.