Eesti Piimaliidu tegevjuhi Tiina Saroni sõnul tuleb inimestele järjest enam meelde tuletada piimatoodete vajalikkust igapäevases toitumises, teatas piimaliit. "Viimastel aastatel on piimatoodete osakaal eestlaste toidulaual järk-järgult küll tõusnud, kuid võrreldes meie lähinaabritega on kasvuruumi veel piisavalt," ütles Saron.
4kuulise kampaania käigus püütakse tervisliku sõnumiga jõuda nii laste kui ka täiskasvanuteni ning kõik toodetud infomaterjalid valmivad koostöös toitumisteadlastega. Kampaania raames on loodud lastele neli tegelast, kes tegutsevad populaarses noorteportaalis www.mangukoobas.ee. Lisaks luuakse lähiajal portaal www.superpiim.ee.
Saron lisas, et tervislik ja tasakaalustatud toitumine on ülioluline, eriti lastel, keda ahvatletakse igal sammul kõrgekalorilise ja häid toitumistavasid eirava rämpstoiduga. "Eesti piimatoodete valik on nii lai, et sealt leiab endale meelepärase ka kõige valivam laps või täiskasvanu," rõhutas Eesti Piimaliidu tegevjuht.
Eesti Piimaliit on mittetulundusühing, mis koondab piimanduse valdkonnas tegutsevaid ettevõtteid. Eesti Piimaliit asutati 1989. aastal.