Rotermanni kvartalis oma talu saadusi pakkuv Argo Lääts ütles Äripäevale, et enda eksponeerimine taluturul on toonud lisandväärtusena uusi koostööpartnereid ja kliente.
Lääts rääkis, et möödunud aasta Rotermanni turul oli parem kui tänavune.
„Eelmine aasta tuli sealt kasumit ka,“ möönis ta. „See aasta kasumit ei tule, aga see aasta oleme leidnud kliente, ettevõtted - väikefirmad-kohvikud, kes hakkavad meie kaupa ostma,“ pajatas mees. Tema sõnul on leitud ka pikaajalisi kliente. „Eelmine aasta näiteks Maakaup oli üks klient, kes leidis meid sealtkaudu,“ märkis Lääts, et see on talle lisandväärtus.
Tänavu on turul külastajaid vähe, mainis Lääts. „Kuum suvi, kõik on vist rannas enamuse ajast,“ naljatas ta. Mehe sõnul vajaks turg rohkem reklaami, et inimesed sinna jõuaksid. Ka on Rotermanni turul müügilette tänavu vähem, ja need ei torka silma.
Muidu aga kiitis talunik, et toodangut ikka ostetakse. „Täitsa ostetakse ja tahetakse seda Eestimaist kraami,“ lausus Lääts. Mehe põhiline müügiartikkel on värske kartul, hästi läheb kaubaks ka soolakurk, lillkapsas ja suvikõrvits.