Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.
Seotud lood
2025. aasta kevad on toonud põldudele positiivse pildi: taliviljad on hästi talvitunud ning taimed on tugevad, hoitud ja toidetud. Ilmastik on kevadel olnud küll heitlik, kuid üldpilt on lootustandev. Linas Agro agronoomiaeksperdi Mart Toomsalu sõnul on rõõm tõdeda, et põllumehed ei ole sellel kevadel lämmastikväetisega kokku hoidnud, mis omakorda kajastub taimede heas seisukorras.