Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Yara on formuleerinud YaraVita® tooted kas vesilahuse või suspensioonina, vastavalt sellele, kuidas ja mis aja jooksul on taimedele toiteelemendid vajalikud. Vesilahus tähendab seda, et toiteelemendid on vees juba eelnevalt lahustatud ning seetõttu on nad taimedele koheselt ja kiiremini kättesaadavad. Samas on nende toimeaeg tänu sellele lühem, kui näiteks suspensioonidel.