Coca-Cola ja Maailma Looduse Fond (WWF) käivitavad ühise keskkonnakampaania “Kodu Arktikas“, mille eesmärgiks on tõsta inimeste teadlikkust jääkarude arktilise kodukeskkonnaga seonduvate väljakutsete osas ning koguda täiendavaid vahendeid jääkarude säilimisele suunatud projektide rahastamiseks.
Esialgu kolmeaastasena planeeritud koostööprogramm käivitub lähinädalail 16 Euroopa riigis. Kampaania käigus kogutud raha abil finantseeritakse erinevaid jääkarude liigi kaitseks ning kliima muutuste mõju tõkestamiseks suunatud uuringuprojekte. Näiteks rahastatakse Põhja-Gröönimaa ja Põhja-Kanada territooriumil viimase 1,4 miljoni ruutkilomeetri suuruse jääala uurimist ning säilitamist. Coca-Cola panustab kampaaniasse 3 miljonit eurot.
“Jääkarud on olnud Coca-Cola reklaamides armastatud tegelased juba 90 aastat. Koostööprogramm WWFiga võimaldab meil kõigil panustada jääkarude parema tuleviku heaks nende Arktika kodus, ühendades Maailma Looduse Fondi eksperdid ning Coca-Cola globaalse turundusvõrgustiku, mis viib sõnumi miljonite inimesteni üle kogu maailma,“ rääkis Evelin Ojamets, Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht.
Tarbija tunneb kampaania ära Coca-Cola pakenditel oleva jääkaruema ja kahe karupoja pildi järgi, mis kujutab nende rännet läbi Arktika. Projekt viiakse läbi koostöös teadlaste, Arktika kohalike kogukondade, valitsuste ning looduskaitsjatega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.