Coca-Cola ja Maailma Looduse Fond (WWF) käivitavad ühise keskkonnakampaania “Kodu Arktikas“, mille eesmärgiks on tõsta inimeste teadlikkust jääkarude arktilise kodukeskkonnaga seonduvate väljakutsete osas ning koguda täiendavaid vahendeid jääkarude säilimisele suunatud projektide rahastamiseks.
Esialgu kolmeaastasena planeeritud koostööprogramm käivitub lähinädalail 16 Euroopa riigis. Kampaania käigus kogutud raha abil finantseeritakse erinevaid jääkarude liigi kaitseks ning kliima muutuste mõju tõkestamiseks suunatud uuringuprojekte. Näiteks rahastatakse Põhja-Gröönimaa ja Põhja-Kanada territooriumil viimase 1,4 miljoni ruutkilomeetri suuruse jääala uurimist ning säilitamist. Coca-Cola panustab kampaaniasse 3 miljonit eurot.
“Jääkarud on olnud Coca-Cola reklaamides armastatud tegelased juba 90 aastat. Koostööprogramm WWFiga võimaldab meil kõigil panustada jääkarude parema tuleviku heaks nende Arktika kodus, ühendades Maailma Looduse Fondi eksperdid ning Coca-Cola globaalse turundusvõrgustiku, mis viib sõnumi miljonite inimesteni üle kogu maailma,“ rääkis Evelin Ojamets, Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht.
Tarbija tunneb kampaania ära Coca-Cola pakenditel oleva jääkaruema ja kahe karupoja pildi järgi, mis kujutab nende rännet läbi Arktika. Projekt viiakse läbi koostöös teadlaste, Arktika kohalike kogukondade, valitsuste ning looduskaitsjatega.
Seotud lood
Üleminekuperiood on lehmale kriitiline – just sel ajal suureneb energiavajadus ja kasvab risk ketoosiks. Baltic Agro poolt pakutav MecoVit® ühendab mikrokapseldatud DL-metioniini, koliinkloriidi, betaiini ning B2- ja B12-vitamiini, toetades maksa ainevahetust, söömust ja energiataset, et lehm saaks uue laktatsiooni alustada tugevamana.