• 12.09.13, 17:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hortes käivitas kodumaiste aiasaaduste kampaania

Hortes läks kaasa Eesti Aiandusliidu üleskutsega ning alustas kodumaiste aiasaaduste müüki. Eesmärk on
pakkuda kohalikele tootjatele võimalust müüa oma toodangut mõistliku hinnaga selle asemel, et seda tasuta laiali jagada, kommenteeris Hortese juhatuse liige ja tegevdirektor Kristian Kalgan.
„Loodame, et meie algatus innustab ka teisi aianduskauplusi – Eesti aiandustootjaid toetades toetame ka Eesti aianduse arengut,“ ütles Kalgan.
Kodumaiseid aiandussaadusi seob Eesti Aiandusliidu kaubamärk, „Eestis Kasvatatud”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Horteses jõuavad tänasest müügile värsked puuviljad ja mahlad EMÜ Polli Aiandusuuringute Keskuse aiast, Ääsmäe väiketootja Karin Neeme avamaaköögivili, Jaagumäe talu aed- ja köögivili  ning AS Sagro aiasaadused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 16:08
Suursaagi ootuses: mis saab hinnast ja kvaliteedist?
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele