Eesti kliendid eelistavad osta järjest enam kodumaal kasvanud taimi, oluliselt rohkem nende eest valmis maksma aga ei olda.
Järgnevalt 3 soovitust, kuidas lillekasvataja ja -müüjana edu saavutada:
* Kliendisuhted. Kuula ja võta arvesse kliendi soove ja vajadusi, tule talle vastu, ka hinnaüllatustes. Kliendi positiivne arvamus ja soovitus on ettevõttele parim reklaam.
* Kvaliteet. Tooda ja müü kvaliteetset toodet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
* Koostöö. Suhtle teiste tootjatega ausalt, kuula nende mõtteid ja jaga tagasisidet.
Allikas: Rikets Tootmine OÜ müügijuht Getriin Hermlin
Seotud lood
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.