Eesti kliendid eelistavad osta järjest enam kodumaal kasvanud taimi, oluliselt rohkem nende eest valmis maksma aga ei olda.
Järgnevalt 3 soovitust, kuidas lillekasvataja ja -müüjana edu saavutada:
* Kliendisuhted. Kuula ja võta arvesse kliendi soove ja vajadusi, tule talle vastu, ka hinnaüllatustes. Kliendi positiivne arvamus ja soovitus on ettevõttele parim reklaam.
* Kvaliteet. Tooda ja müü kvaliteetset toodet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
* Koostöö. Suhtle teiste tootjatega ausalt, kuula nende mõtteid ja jaga tagasisidet.
Allikas: Rikets Tootmine OÜ müügijuht Getriin Hermlin
Seotud lood
Eelmise sügisel külvatud rapsi saagikoristuse järel algab uue hooaja planeerimine. Eduka rapsikasvatuse aluseks on hästi läbimõeldud väetamisstrateegia ja sobiva seemnematerjali valik.