Muudatused peegeldavad nii muutunud ettevõtet kui ka tegevuskeskkonda: kaupade ja teenuste arengut, muutusi agroturunduses, rahvusvahelises tegevuses, kauaaegses partnerluses klientidega. Ettevõtte nimetust ja kaubamärki muudetakse mitte ainult Leedus, vaid ka Lätis ja Eestis.
Tähistab muudatusi ja väärtusi. „Kahekümne tegevusaasta jooksul on meie ettevõte muutunud samavõrd, nagu taolises ajavahemikus muutub kasvav noor inimene. Ettevõttele on need olnud kiire laienemise aastad. 1996. aastast praeguseni oleme kasvanud koos Leedu ja teiste Baltimaade põllumajandusega, koos põlluharijatega oleme läbi teinud hiigelsuuri muutusi. Alguses olime Leedus vaid seemnetega kauplev ühistu, praegu aga oleme põllumajandusele peaaegu kõike tarniv ettevõte: varuosi, põllumajandustehnikat, teraviljahoidlate ja farmide sisseseadet, seemneid, osutame teenuseid. Loome ja viljeleme pikaajalist partnerlust Leedu, Läti ja Eesti põlluharijatega. Selle ajavahemiku jooksul on muutunud põllumajandus kui ettevõtlusala, kaasaegsed tehnoloogiad on muutnud põlluharijate igapäevast tööd, sest on enam võimalusi tegevust efektiivsemaks muuta. Kõike seda peegeldab ka meie uus nimetus ja kaubamärk,” ütles ettevõtte Dotnuva Baltic peadirektor Darius Jaloveckas.
Ettevõtte juhi sõnul haarab uus nimetus nii tegevuse algusallikat – Leedu põllumajandusteaduse hälli Dotnuvat, kui ka praegust tegevust Balti riikides. Jaloveckase sõnul oli ühistu 20-aastase tegevuse tähtpäev hea põhjus hinnata selle aja jooksul toimunud muudatusi. See asjaolu ärgitas ka mõtestama neid muutusi ettevõttes. Hinnanud minevikku, luuakse ühistu tulevikuperspektiive.
Uus logo. Dotnuva Baltic logo sümboliseerib ettevõtte juhi sõnul selle ajalugu ja väärtusi. Märk tähistab otsustavust ja kasvu. Sümboli keskel on valge seeme, märkimaks algust, elujõudu, mõttekust. Märgi hulktahulisus peegeldab ettevõtte tegevuse laia spektrit. Keskmine tumedam lint logotüübil sümboliseerib küntud põldu, maakasutust, punane värv – juhtpositsiooni, ettevõtte minevikku, ajalugu, traditsioone. Märgi range geomeetriline vorm osutab teisele tähtsale tegevusalale – tehnikale, seadmetele, tehnoloogilistele lahendustele. Märk tervikuna sümboliseerib põllumehe tegevuse tsüklit – viljaterast kuni lõpptulemuseni, küpse saagini.
Väikesest ettevõttest turuliidriks
Usk headesse perspektiividesse