Kalatoodete müügiga tegelev PRFoods nägi jaanuaris tänu uute tütarfirmade tegevusele ja hinnatõusule tugevat käibekasvu.

- PRFoodsi müük hüppas jaanuaris
- Foto: Postimees/Scanpix
„Enamus võrreldava käibe kasvust tuli tänu toodete lõpphinna kallinemisele. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet alates omandamisest 3,8 miljoni euro võrra,“ kommenteeris tegevjuht Indrek Kasela börsiteates.Auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele aasta võrdluses 137,4 protsenti ehk 4,4 miljoni euro võrra, 7,6 miljoni euroni. Võrreldav käive kasvas jaanuaris 18,3 protsenti ehk 0,6 miljoni euro võrra.
Suurim käibe kasv, 2,6 miljonit eurot ehk 168,7 protsenti, tuli kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,5 miljonit eurot ehk 128,2 ning muude kalatoodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 41,2 protsenti.Suurimat käivet teeniti Soomes - 5,4 miljonit eurot, järgnesid Suurbritannia miljoni ja Eesti 400 000 euroga.
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.