Möödunud aasta veebruaris tõi Maks & Moorits turule hakklihapakendi, mille valmistamiseks kulub traditsioonilise pakendiga võrreldes poole vähem plastikmaterjali. Uue pakendi kasutuselevõtust on ettevõtte kokku hoidnud ja kasutanud varasemast 53 tonni vähem pakendijäätmeid.

- Möödunud aasta veebruaris tõi Maks & Moorits turule hakklihapakendi, mille valmistamiseks kulub traditsioonilise pakendiga võrreldes poole vähem plastikmaterjali.
- Foto: Pixabay
„Plasti teema puudutab väga oluliselt kogu joogi- ja toidutööstust. Maks & Moorits on viimased aastad toimetanud keskkonna- ja pakenditeemadega, et vähendada keskkonnakoormust ja plastikasutamist pakendamisel,“ ütles Atria lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.