Autor: Põllumajandus.ee • 24. märts 2022

Müügiedenduskampaaniad toetavad Euroopa toidu head kuvandit

Põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonidel on võimalus saada tuge uutele turgudele sisenemiseks ja Euroopa Liidu põllumajandustoodete konkurentsivõime tugevdamiseks. Toetusest ja toetuse saamise võimalustest kirjutab lähemalt Maaeluministeeriumi põllumajanduspoliitika osakonna nõunik Liis Raska Maablogis.
Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
Foto: Merit Fimberg-Espuch

Euroopa Liidu põllumajandussaaduste ja -toodete teavitus- ja müügiedendusmeetmete eelarve on suunatud põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonide läbiviidavatele programmidele ning Euroopa Komisjoni tegevustele kolmandate ehk liiduväliste riikide turgudel.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960