• 24.03.22, 12:04

Müügiedenduskampaaniad toetavad Euroopa toidu head kuvandit

Põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonidel on võimalus saada tuge uutele turgudele sisenemiseks ja Euroopa Liidu põllumajandustoodete konkurentsivõime tugevdamiseks. Toetusest ja toetuse saamise võimalustest kirjutab lähemalt Maaeluministeeriumi põllumajanduspoliitika osakonna nõunik Liis Raska Maablogis.
Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
  • Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
  • Foto: Merit Fimberg-Espuch
Euroopa Liidu põllumajandussaaduste ja -toodete teavitus- ja müügiedendusmeetmete eelarve on suunatud põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonide läbiviidavatele programmidele ning Euroopa Komisjoni tegevustele kolmandate ehk liiduväliste riikide turgudel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.06.25, 16:03
Virtuaalne põllumees Toots – tark teekaaslane vilja fikseerimisel
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele