• 24.03.22, 12:04

Müügiedenduskampaaniad toetavad Euroopa toidu head kuvandit

Põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonidel on võimalus saada tuge uutele turgudele sisenemiseks ja Euroopa Liidu põllumajandustoodete konkurentsivõime tugevdamiseks. Toetusest ja toetuse saamise võimalustest kirjutab lähemalt Maaeluministeeriumi põllumajanduspoliitika osakonna nõunik Liis Raska Maablogis.
Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
  • Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
  • Foto: Merit Fimberg-Espuch
Euroopa Liidu põllumajandussaaduste ja -toodete teavitus- ja müügiedendusmeetmete eelarve on suunatud põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonide läbiviidavatele programmidele ning Euroopa Komisjoni tegevustele kolmandate ehk liiduväliste riikide turgudel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 16:47
Scandagra Eesti – partner põllumehele, kes mõtleb mitu sammu ette
Scandagra Eesti tegevjuht Eigo Siimu asus ametisse selle aasta alguses, tuues põllumajandusse värske pilgu kaubanduse ja juhtimise maailmast. “Minu jaoks oli see täiesti uus sektor – aga mida kuu edasi, seda enam saan aru, kui tugev ja ühtehoidev on põllumeeste kogukond,“ ütleb Siimu ning lisab, et tegu on valdkonnaga, kus usaldus ja koostöö on kõige alus. ”Kui põllumehel läheb hästi, läheb hästi ka meil,“ sõnab ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele