Autor: Põllumajandus.ee • 24. märts 2022
Müügiedenduskampaaniad toetavad Euroopa toidu head kuvandit
Põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonidel on võimalus saada tuge uutele turgudele sisenemiseks ja Euroopa Liidu põllumajandustoodete konkurentsivõime tugevdamiseks. Toetusest ja toetuse saamise võimalustest kirjutab lähemalt Maaeluministeeriumi põllumajanduspoliitika osakonna nõunik Liis Raska Maablogis.
Veebruaris toimunud rahvusvahelisel messil Gulfood oli siiani suurima ühisstendiga väljas 20 Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtet.
Foto: Merit Fimberg-Espuch
Euroopa Liidu põllumajandussaaduste ja -toodete teavitus- ja müügiedendusmeetmete eelarve on suunatud põllumajandus- ja toidusektori esindusorganisatsioonide läbiviidavatele programmidele ning Euroopa Komisjoni tegevustele kolmandate ehk liiduväliste riikide turgudel.