• 19.04.23, 08:55

Uuring: Lojaalne tarbija on kadumas

Toiduainetööstuse Aastakonverentsil jagas AC Nielsen Eesti OÜ ärijuht Erlend Villems kuulajatega tarbimistrende: erinevad uuringud kinnitavad, et viimased kriisiaastad on toonud tarbijate käitumisse märkimisväärsed muutused ning lojaalsus on asendumas parimate pakkumiste ja madalamate hindade eelistamisega.
Üle 90% Eesti tarbijatest on kinnitanud, et nende ostlemise harjumused ja tarbimine on viimase aastaga muutunud.
  • Üle 90% Eesti tarbijatest on kinnitanud, et nende ostlemise harjumused ja tarbimine on viimase aastaga muutunud.
  • Foto: Liis Treimann
Näiteks veebruaris Balti riikides läbi viidud NielsenIQ omnibussi uuring näitab, et pandeemia, sõda Ukrainas ning kõrge inflatsioon on pannud tarbijad oma käitumist muutma: üle poole küsitlenutest olid valmis harjumuspärast kauplust välja vahetama, kui mujal on paremad pakkumised. Veel aasta tagasi neid oli pisut üle 20%. Üle 60% on valmis ka muutma ka oma kaubamärgi eelistusi, otsides odavamaid alternatiive. Kasvab ka omamärgitoodete osakaal jaekettide sortimendis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.08.25, 12:57
Tõhus umbrohutõrje talirapsipõldudel: strateegiad ja soovitused uueks hooajaks
Eelmise sügisel külvatud rapsi saagikoristuse järel algab uue hooaja planeerimine. Eduka rapsikasvatuse aluseks on hästi läbimõeldud väetamisstrateegia ja sobiva seemnematerjali valik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele