Eelmisel aastal Eestis esimesed kauplused avanud Lidl Eesti suurendab järjepidevalt kodumaiste toodete osakaalu kauplustes ja tänase seisuga on igapäevaselt saadaval ligi 20 Eestis valminud piimatoodet, millest 9 on lettidel Lidli kaubamärgi Pilos all ning ülejäänusid ehib tootjate enda logo.

- Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega.
- Foto: Andras Kralla
"Kuigi Lidli loodud Pilose piimatoodete kaubamärk on rahvusvaheline ja hästi tuntud üle kogu Euroopa, tagab just koostöö kohalike tootjatega, et igas riigis on Pilose piimatoodetel ka ehe kohalik maitse," selgitab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban. „Eestimaistest Pilose piimatoodetest on nii eelmisel kui sel aastal absoluutne võitja ning müügihitt 2,5% Pilose piim, mis on olnud ja on kindlasti ka edaspidi Eesti tarbija toidulaual aukohal,“ rõhutab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti tegevjuht Eigo Siimu asus ametisse selle aasta alguses, tuues põllumajandusse värske pilgu kaubanduse ja juhtimise maailmast. “Minu jaoks oli see täiesti uus sektor – aga mida kuu edasi, seda enam saan aru, kui tugev ja ühtehoidev on põllumeeste kogukond,“ ütleb Siimu ning lisab, et tegu on valdkonnaga, kus usaldus ja koostöö on kõige alus. ”Kui põllumehel läheb hästi, läheb hästi ka meil,“ sõnab ta.