• 20.10.23, 09:15

Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega

Eelmisel aastal Eestis esimesed kauplused avanud Lidl Eesti suurendab järjepidevalt kodumaiste toodete osakaalu kauplustes ja tänase seisuga on igapäevaselt saadaval ligi 20 Eestis valminud piimatoodet, millest 9 on lettidel Lidli kaubamärgi Pilos all ning ülejäänusid ehib tootjate enda logo.
Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega.
  • Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega. Foto: Andras Kralla
"Kuigi Lidli loodud Pilose piimatoodete kaubamärk on rahvusvaheline ja hästi tuntud üle kogu Euroopa, tagab just koostöö kohalike tootjatega, et igas riigis on Pilose piimatoodetel ka ehe kohalik maitse," selgitab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban. „Eestimaistest Pilose piimatoodetest on nii eelmisel kui sel aastal absoluutne võitja ning müügihitt 2,5% Pilose piim, mis on olnud ja on kindlasti ka edaspidi Eesti tarbija toidulaual aukohal,“ rõhutab ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.03.25, 14:40
Kuidas kaitsta oma põldu umbrohtude eest teadlikult ja ennetavalt?
Umbrohtude resistentsuse teemat hakkas Bayer Baltimaades põhjalikumalt uurima aastal 2017 ning sellest alates on analüüsitud 146 proovi, millest 83 protsendil tuvastati resistentsus. Baltikumis on kõige teravam probleem Leedus, kus on resistentsus tuvastatud juba viiel umbrohul. Kasvamas on see mure Lätis ning Bayeri agronoomid Tõnu Kastepõld ja Madis Kaljura nendivad, et valvel tasub olla ka Eestis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele