Värskest Norstati tarbijauuringust selgus, et Eesti inimestest vaid 79% eelistab osta kodumaist toidukaupa, mis tähendab, et eelmisel aastal alanud trend on jätkunud.

- Toidu valikul on määravaks pigem hind, kui päritolu.
- Foto: Unsplash
Näiteks selgus juba Kantar Emori ja toiduliidu möödunud aasta sügisel tehtud ostukäitumise jaeseire uuringust, et kodumaiste toidukaupade eelistus Eesti tarbijate seas on langenud viimase kümne aasta madalaimale tasemele, samas kui aina suuremaks valikukriteeriumiks kerkib sooduspakkumine ja odavam hind. Veel 2017. aastal oli eelistus 90 protsendi juures.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Yara on formuleerinud YaraVita® tooted kas vesilahuse või suspensioonina, vastavalt sellele, kuidas ja mis aja jooksul on taimedele toiteelemendid vajalikud. Vesilahus tähendab seda, et toiteelemendid on vees juba eelnevalt lahustatud ning seetõttu on nad taimedele koheselt ja kiiremini kättesaadavad. Samas on nende toimeaeg tänu sellele lühem, kui näiteks suspensioonidel.