Ligi poolesaja elanikuga Vängla küla Rapla-
ja Läänemaa piiril on üks nendest küladest kus bussiliiklust pole õieti kunagi
olnud. Autost loobudes ei pääseks inimesed tööle, kooli, poodi ega arsti juurde.
Terve küla peale on vaid kaks autota elupaika, needki vanemate inimeste omad, kirjutas Maaleht. Peredes, kust kaks inimest tööl käib, on üldjuhul autosid mitu. Seega saalib küla ja lähemate-kaugemate rohkem asustatud punktide vahet pidevalt üle kahekümne sõiduki.
"Kui sissetulek jääb 7000-8000 krooni piiridesse, võib küll öelda, et bensiinihinna tõus on taluvuse piiri ületanud," räägib iga päev kodust 30 kilomeetri kaugusel tööl käiv Haimre põhikooli direktor Jaan Viska.
Seotud lood
Kõrgelt arenenud tehnoloogiad nagu automaatjuhtimine, andurid, droonid ja andmete analüüs on Eestit viimas põllumajanduse 4.0 suunas. Täppispõllumajandusest on saanud võtmetegur ressursside tõhusamal kasutamisel ja keskkonnaeesmärkide saavutamisel. Eesti põllumajandustootjate jaoks, kes soovivad nutikaid põllumajanduslahendus kasutusele võtta, võivad kulud aga sageli olla suureks takistuseks.