Järgneb Danske Bank A/S Eesti filiaali juhataja Aivar Rehe kommentaar:
Me suhtume positiivselt, pooldame ja järgime, kui tekib selline vajadus. Selliseid asju lahendatakse personaalselt ja loomulikult. Meie varustuses on sellised tööriistad, et leida ja pakkuda vajadusel leevendust kliendisuhetes. 2008. ja 2009. aastal oli meil tollase majanduskriisi ajal see relvastus tunduvalt laiemates sektorites.
Uus situatsioon teatud sanktsioneeritud turuga olevates ettevõtetes on uuesti reaalsus. Peame järgima mõistlikkuse põhimõtet, et kliendid ei jääks hätta krediitide teenindamisel, sest see pole mõlemapoolne huvi.
Kui rääkida leevendusest, siis see põhineb sellel, et klient tunneb oma rahavoogu ja riske justnimelt laekuvate rahade osas. Kui sellega tekivad mingid häired, siis tasub pangaga läbi rääkida ja panka tulla. Kui lühiajalisel perioodil, kolme kuni kuue kuu jooksul, tekivad pankade ees mingisugused maksekohustused, siis eeldatavasti vaadatakse graafikud ümber.
Tavaliselt rakendatakse laenude põhiosas krediidimakse leevendust. Laenu makseosas, mis koosneb intressmaksest ja laenu põhiosa maksest, lähevad meie ettevõtted ainult intressi peale. Seega väheneb oluliselt maksekoormus. Esialgu ei saagi pangad midagi rohkem pakkuda.