Tuntud karastusjookide firma Coca-Cola on otsustanud hakata müüma joogipiima ja loodab, et nende kaubamärgiga rüübe muutub väga populaarseks, vahendab tarbija24.ee.
Coca-Cola piim tuleb detsembris müügile USA turule ja hakkab maksma kaks korda nii palju kui tavaline piim, teatab Telegraph. Coca-Cola piim on laktoosivaba, sisaldab rohkem valke ja vähem suhkrut kui teised piimad. Ettevõtte asepresident Sandy Douglas rääkis, et spetsiaalne protsess lubab suurendada valkude osa 50 protsenti, vähendada suhkruid 30 protsenti ja teha jook laktoosivabaks. Douglase kinnitusel maitseb selline jook paremini kui tavaline piim ja seetõttu võibki selle eest topelthinda küsida. Douglase sõnul loodab ettevõte, et nende piima müük kasvab aegamisi, kuid sellel on suur müügipotentsiaal.
«Me investeerime piimaärisse, et brändi üles ehitada, kuid esimestel aastatel pole rahasadu oodata. Aga kui seda hästi teha, siis hakkab raha tulema hiljem,» arvas Douglas.
Seotud lood
Faresin Industries S.p.A., mille peakontor asub Breganzes (VI), projekteerib, toodab ja turustab loomakasvatussektori söödamiksereid ning neile vajalikku ratsioonianalüüsi tarkvara, samuti põllumajandus-, tööstus- ja ehitusrakenduste teleskoopkäitlejaid. Praeguse presidendi Sante Faresini poolt 1973. aastal asutatud ettevõte ühendab tugeva perejuhtimise traditsiooni rahvusvahelise kontserni dünaamilisusega, mis tegutseb ülemaailmselt laialdase tütarettevõtete, edasimüüjate ja edasimüüjate võrgustiku kaudu. 2023. aastal tähistas ettevõte oma 50. juubelit.